Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.   ستاری در بازدید از پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد و واحد‌های فناور در یاسوج گفت: در وضعیت کنونی کشور توسعه و رشد این مراکز نقش قابل توجهی در اقتصاد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: هم اینک تجاری سازی فناوری به یکی از مباحث کلیدی در دنیا تبدیل شده؛ به طوری که افزایش توان تجاری سازی فناوری به منزله افزایش توان رقابتی در بازار جهانی است و باعث افزایش درآمد ملی کشور‌ها می‌شود.
وی مطرح کرد: تنظیم و تسهیل گری محیط کسب و کار از جمله پرداخت تسهیلات مورد نیاز به نخبگان در مراکز علمی و فناوری به منظور تقویت حوزه دانش بنیان در اقتصاد کشور تا حصول نتیجه، از راهبرد‌های اصلی این معاونت است.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تشریح مشکلات، رسیدگی بیشتر به واحد‌های فناور را خواستار شد.
سید شمس الدین هاشمی، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هم اکنون ۱۳ واحد فناور و سه شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان مستقر است.
هاشمی تصریح کرد: با استقرار و فعالیت این شرکت‌ها و واحد‌ها برای ۷۰ نفر با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا شغل ایجاد شده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها در زمینه‌های تجهیزات پزشکی، گیاهان دارویی، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال فعالیت و انجام کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی هستند.
وی گفت: علاوه بر شرکت‌ها و واحد‌های فناوری ۲ مرکز رشد در شهر‌های یاسوج و گچساران نیز فعالیت می‌کنند.
لازم به ذکر است، صبح امروز دوشنبه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری کشور به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
وی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا از پارک علم و فناوری استان، واحد تولیدی صنعت آوران رایان و شرکت گردافشان دنا بازدید کرد.
سورنا ستاری در سفر یک روزه خود به همراه جمعی از مدیران و مسئولان با محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان کهگیلویه و بویراحمد و آخرین دستاورد‌های این شرکت‌ها آشنا شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستاوردهای فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۲۲۶ هزار و ۱۶۱ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان طی ۱۴ روز نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

«سعید طالبی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ هشت هزار و ۱۷۰ نفر گردشگر و مسافر نوروزی در مجموعه های رسمی میراث فرهنگی شامل هتل ها، بوم گردی ها، مهمانپذیرها و تاسیسات تحت مدیریت میراث فرهنگی و همچنین ۱۳ هزار و ۱۱۴ نفر در مجموع اسکان داده شدند.

وی اظهار کرد: طی این روز ۳۲ هزار و ۵۲۳ مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۵۴ هزار و ۳۴۹ نفر در مراکز رسمی تحت نظارت میراث فرهنگی اسکان یافتند. همچنین در مجموع ۸۸هزار و ۱۷۶ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

طالبی‌پور تصریح کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۲۲۶ هزار و ۱۶۱ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌ها گردشگری این استان بازدید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد