Web Analytics Made Easy - Statcounter

۹ کارگاه سینمایی برای اعضای باشگاه سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در محل سینما فلسطین برگزار می‌شود. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارگاه های عمومی باشگاه سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور سینماگران ایرانی از پنجشنبه 29 فروردین ماه لغایت جمعه 6 اردیبهشت ماه در سالن شماره 3 سینما فلسطین از ساعت 17 الی 19 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای باشگاه جشنواره می توانند از طریق سایت جشنواره جهانی فیلم فجر و سایت سینما تیکت بلیت حضور در این کارگاه ها را تهیه کنند.

برنامه کارگاه‌های جشنواره از 29 فروردین تا ششم اردیبهشت به ترتیب، بدین شرح است: «عکاسی فیلم» با حضور امیر عابدی، «از ایده تا پیش فرض» با حضور سعید عقیقی، «برنامه ریزی تولید» با حضور مصطفی احمدی، «انتقال تجربه» با حضور پیمان قاسمخانی، «اقتباس ادبی در سینما: کپی برابر اصل؟» با حضور محسن آزرم، «کارگردانی در سینما» با حضور مصطفی کیایی، «استاکر» با حضور مجید اسلامی، «ژانر در سینما» با حضور علیرضا کاوه و «بازیگری، "حرف" ندارد» با حضور حبیب رضایی.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است. سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از 18 تا 26 آوریل 2019 (29 فروردین تا 6 اردیبهشت 1398) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1356/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان گفت: این جشنواره امسال مقارن با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود که این تقارن بسیار پر برکت خواهد بود.

مریم عرب نژاد فعالیت دختران جوان قمی در حوزه‌های مختلف علمی، عفاف و حجاب، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، جهاد تبیین و... را حائز اهمیت دانست که می‌توانند الگویی برای دختران نوجوان باشند. 

وی جشنواره استانی شمیم ریحان مقدمه را آغاز فعالیت‌های موثر در این حوزه بیان کرد و ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری این جشنواره به اهداف خود که معرفی الگو‌های برتر و استفاده از آنها در‌بخش‌های مختلف جامعه است، برسیم.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استاندار با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های دولتی هفته گذشته در استانداری قم، از درخواست همکاری سایر دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره خبر داد. 

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم در این نشست با بیان اینکه ۱۸ بخش شامل موضوعاتی همچون حوزه حفاف و حجاب، پژوهشگری، بیانیه گام دوم انقلاب، دختر فعال روستایی، رسانه و... برای ارزیابی در این جشنواره در نظر گرفته شده است گفت: ۱۳ دستگاه معرفی نفرات مدنظر را به دبیرخانه جشنواره بر عهده دارند.

روح‌الله مقدم با اشاره به ساماندهی ۲۳۰ هزار بانوی جوان قمی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: علاقمندان تا ششم و دستگاه‌ها تا دهم اردیبهشت‌ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد/ استوری جالب هوتن شکیبا
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی
  • غافلگیری‌های جشنواره کن ۷۷ برای عاشقان سینما