Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-30@03:11:34 GMT

بازدید معاون هنری از برنامه‌های هفته هنر انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۴۱۱

بازدید معاون هنری از برنامه‌های هفته هنر انقلاب

تهران- ایرنا- معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای نمایش «نامدار» نشست و از نمایشگاه سیل مهربانی و گنجینه آثار انقلاب در حوزه هنری دیدن کرد.

به گزارش روز دوشنبه فرهنگی ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری به همراه شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی و حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران به تماشای نمایش «نامدار» به نویسندگی و کارگردانی سعید خیراللهی در تماشاخانه ماه حوزه هنری نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایش قصه شخصی گمشده به نام نامدار است که حالا دوباره اسمش در روز عروسی نامزد سابقش روی زبان افتاده است.
این نمایش از برنامه‌های هفته هنر انقلاب است که در سال های گذشته به همت حوزه هنری همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در حوزه هنری استان های سراسر کشور برگزار می شود، این رویداد اقدامی نمادین برای گرامیداشت فعالیت های هنرمندان انقلاب است که امسال با شعار «هنر متعهد به حقیقت» از 20 تا 26 فروردین برگزار شد.
معاون امور هنری همچنین از نمایشگاه آثار گنجینه هنر انقلاب حوزه هنری و نمایشگاه سیل مهربانی برای فروش آثار و کمک به سیل زدگان کشور در حوزه هنری، دیدن کرد.
مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در یک حرکت خیرخواهانه برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر نمایشگاهی از منتخب آثار هنری هنرمندان را برای شرکت در حراج جمع آوری کرد که عواید فروش این آثار را به آنها اختصاص دهد.
مراسم افتتاحیه هفته هنر انقلاب اسلامی با تجلیل از ۲۰ هنرمند شاخص عصر دوشنبه (19 فروردین) با حضور جمعی از چهره‌های فرهنگی و هنری در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد و مراسم اختتامیه این رویداد عصر امروز دوشنبه (26 فروردین) برگزار می شود.
فراهنگ ** 9031 **9157

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معاون هنري هنر انقلاب نامدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۲ هزار گردشگر روزانه از برج میلاد + تصاویر

جشنواره نوروزی برج میلاد با عنوان بهار قرآن ، بهار میلاد از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۹ فروردین برگزار شده است و این برنامه‌ها با استقبال مسافران نوروزی و گردشگران قرار گرفته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جشنواره نوروزی برج میلاد با عنوان بهار قرآن ، بهار میلاد از تاریخ 29 اسفند تا 9 فروردین برگزار شده است و این برنامه‌ها با استقبال مسافران نوروزی و گردشگران قرار گرفته است.

براساس آمار روزانه بیش از 12 هزار نفر گردشگر روزانه از برج میلاد بازدید کردند و این نشان از استقبال مسافران نوروزی از برنامه‌های امسال برج میلاد است.

برپایی روزانه 3 استیج ( استیج رادیو در ضلع شرقی برج، استیج قبل از اذان مغرب در انتهای باغ راه برج، استیج بعد از اذان مغرب در انتهای باغ راه برج از برنامه‌های است که در این مدت در محل برج میلاد برگزار شده است.

استقبال گردشگران نوروزی از قلب طهران

رقص‌های محلی، موسیقی‌های محلی در فضاهای مختلف برج از جمله زیرگذر، داخل برج ، حضور ده‌ها عروسک تن پوش با نمادهای مختلف نوروزی در بین گردشگران، گروه‌های سرود، گروه‌های نمایشی، غرفه‌های ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های است که امسال برگزار شده است.

به گزارش تسنیم، پس از شب‌های قدر برنامه‌های برج میلاد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاملی در المان‌های نوروزی مشهد
  • بازدید بیش از ۱۲ هزار گردشگر روزانه از برج میلاد + تصاویر
  • برگزیدگان ششمین کنگره مواهب در قم معرفی شدند
  • خلق آثار هنری با ضایعات غیرقابل استفاده
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست