Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور کوهی رستمی مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان اینکه با اجرای طرح بهار مهربانی در کتابخانه های عمومی، چهار ایستگاه سیار بهار مهربانی از استان های تهران و البرز وارد خوزستان شدند، در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: با هماهنگی معاونت توسعه کتابخانه های عمومی و تاکید دبیرکل برای اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان، چهار ایستگاه سیار برای ارایه خدمات فرهنگی به  خوزستان ارسال شدند که با هماهنگی های لازم در مناطق اردوگاه های سیل زدگان استان به اجرای فعالیت های فرهنگی می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با اجرای طرح بهار مهربانی، پنج ایستگاه سیار کتابخانه ای با امکاناتی مثل کتاب و اسباب بازی، ویژه کودکان سیل زده در اردوگاه ها تدارک دیده شده است که به اجرای برنامه های فرهنگی مثل قصه گویی، بازی های جمعی، نمایش فیلم  و اهدای کتاب می پردازند.

کوهی رستمی افزود: از روز گذشته نیز یک ایستگاه سیار دیگر اعزامی از استان کرمانشاه در مناطق سیل زده شهرستان ها شوش و شوشتر فعالیت و برنامه های متنوع و شادی را برای کودکان سیل زده آغاز کرد.

او ادامه داد:  کاروان های بهار مهربانی بر اساس مسیرهای مختلف برای بیش از 90 کمپ اسکان که در حال حاضر در استان فعال است، برنامه ریزی شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در پایان بیان کرد: این کاروان ها در پنج گروه که شامل کاروان بهار مهربانی(۱) برای پوشش شهرستان شوش و شوشتر؛ کاروان بهارمهربانی(۲) برای پوشش شهرستان اهواز؛ کاروان بهار مهربانی(۳) برای پوشش شهرستان های باوی و شادگان؛ کاروان بهار مهربانی(۴) برای پوشش شهرستان هویزه و کاروان بهار مهربانی(۵) برای پوشش شهرستان حمیدیه و دشت آزادگان دسته بندی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتابخانه خوزستان سیل زدگان برنا خوزستان بهار مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو دیدار هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:30 و 17:45 برگزار می شود.

پیکان یک - هوادار ۲

داور: فرزاد منصوری

گل: محسن سفید چغایی(24)،یونس شاکری(۲۹) برای هوادار،محمد جواد آزاده(۳۱) پیکان

------------

گل‌گهر صفر سیرجان - استقلال خوزستان صفر(17:45)

داور: محمدرضا تارخ

گل: -------

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهار در چهار محال و بختیاری
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • حال خوب یک روز بهاری در البرز
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها
  • آسارا و جاده پرپیچ و خم کندوان مقصدی جذاب برای گردشگران در بهار