Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:46:53 GMT

عوامل بسته بندی شیر تقلبی و فاسد در البرز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۶۳۰

عوامل بسته بندی شیر تقلبی و فاسد در البرز دستگیر شدند

کرج - ایرنا - رئیس پلیس امنیت عمومی از دستگیری تعدادی عوامل بسته بندی و توزیع شیر خوراکی تقلبی و فاسد در این استان خبرداد.

سرهنگ عباس شاهی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی دریافت گزارش هایی مردمی ، مبنی بر فعالیت یک مکان در زمینه تولید محصولات لبنی فاسد و غیرمجاز درمنطقه کمالشهر کرج ، موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس این استان قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های میدانی، این مکان شناسایی و پس از بازرسی مشخص شد که درفضای غیربهداشتی قرار داشته و پنج مخزن 2 هزار لیتری حاوی شیرهای درحال تولید ، 200 گونی مواد اولیه تولید شیر و تعدادی ابزار و آلات غیربهداشتی تهیه شیر و مواد خوراکی و همچنین افزودنی های غیرمجاز کشف شد.
شاهی افزود: عوامل تهیه کننده شیر قلبی و فاسد با برندهای مختلف اقدام بسته بندی و توزیع آن در سطح استان البرز می کردند.
وی ازعموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود را درخصوص تولید و توزیع اقلام تقلبی را ازطریق سامانه فوریت های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري شير تقلبي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند

مجید مردانی گفت: امسال برخورد جدی‌تر و قانونی با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گرفت و همچنین وسایل ساخت و ساز جمع آوری و تا سیر مراحل قانونی به واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید

سوداگران مرگ در چهارمحال و بختیاری در دام قانون گرفتار شدند

وی افزود: در این راستا حوزه اجراییات شهرداری شهرکرد با اخذ دستور قضایی اقدام به بازداشت مالک و عوامل پیمانکاری دو واحد ساختمانی غیرمجاز نمود.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد اظهار کرد: این واحد با افزایش گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر