Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- معاون ديپلماسي اقتصادي وزير امور خارجه گفت: نتيجه برگزاري همايش فرصت هاي سرمايه گذاري بايد در راستاي تحقق اهداف آن عملي شود و به دليل اين که هرمزگان از ظرفيت هاي بالاي اقتصادي و شيلاتي برخوردار است، بايد از بهترين فرصت ها استفاده کرد.

به گزارش ايرنا، غلامرضا انصاري روز دوشنبه در سومين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري در هرمزگان افزود: يکي از کارهاي اساسي قابل اجرا براي استانداري و دانشگاهيان شناسايي مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به فرصت هاي اقتصادي بسيار گسترده و جاذبه هاي گردشگري متنوع در هرمزگان بيان داشت: انتظار مي رود اين استان با چنين ظرفيت ها و تلاش هاي بيشتر به اقتصاد کشور نيز کمک کند.
اين مقام مسوول خاطرنشان کرد: بزرگترين بندر کشور در هرمزگان قرار دارد و اين استان گل سرسبد موقعيت جغرافيايي به شمار مي رود.
وي اظهارداشت: سال 98 به عنوان سال رونق توليد نامگذاري شده و بهترين فرصت درراستاي تبليغ و تشويق سرمايه گذاري در کشور و راهکاري براي اوضاع سياسي و تنگناهاي اقتصادي است.
اين مقام مسوول در حوزه اقتصادي وزارت امورخارجه کشور يادآور شد: اين همايش فرصت خوبي براي معرفي توانمندي هاي استان هرمزگان است که مي توان با ارايه راهکارها، بهترين بهره را در زمينه جذب سرما گذار برد.
وي با اشاره به تجربيات وزارت امور خارجه کشور در زمينه جذب سرمايه گذار گفت: حضور در بازار کشورعراق را در اولويت هاي برنامه هاي خود قرار دهيد زيرا يکي از تضمين هاي موجود است.
** مقاومت مردم ايران در برابر تحريم هاي تحميل شده
معاون ديپلماسي اقتصادي وزير امور خارجه در بخش ديگري از سخنانش اضافه کرد: سال گذشته با بحران هاي اقتصادي و تحريم هاي تحميل شده از سوي آمريکا روبرو بوديم که اگر مقاومت مردم ايران نبود شرايط متفاوت بود.
انصاري يکي از بهترين محيط هاي کار، تبادلات سرمايه در کشورهاي همسايه دانست و افزود: بندرعباس داراي بنادر فعال در حوزه خليج فارس است که مي توان بيشترين بهره را از آن برد.
وي گفت: ايران در گذشته هاي دور با روابط اقتصادي که با ديگر کشورها داشته، ثابت کرده که از بهترين فرصت ها براي روابط تجاري برخوردار است.
سومين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري هرمزگان روز دوشنبه با حضور 500 نفر از مهمانان داخلي و خارجي در تالار شهيد آويني بندرعباس آغاز شد.
9944/9887 /6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امور خارجه اسپانیا گفت این کشور از به رسمیت شناختن کشور فلسطین حمایت می کند.

«خوزئه مانوئل آلبارس» وزیر امور خارجه اسپانیا روز دوشنبه اعلام کرد: مادرید خواهان آتش بس دائمی در نوار غزه در سایه تداوم خطر عملیات نظامی اسرائیل در رفح است. ما همچنین بازگشایی دائمی همه گذرگاه های زمینی نوار غزه را برای ارسال کمک های بشردوستانه خواستاریم.

وزیر خارجه اسپانیا افزود: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین اقدامی ضروری برای حل و فصل سیاسی اوضاع خاورمیانه است.

وی همچنین ضمن ابراز نگرانی درباره احتمال گسترش جنگ غزه به لبنان گفت که چنین جنگی ابعاد متفاوتی خواهد داشت و لبنان نیز کشوری متزلزل و بحران زده است.

کد خبر 6085691

دیگر خبرها

  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است