Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - معاون عمرانی استاندار کرمان ضمن بازدید از نقاط آسیب دیده از سیل در محور راور - دیهوک گفت: عملیات بازسازی پل کالیشور واقع در این شهر با فروکش کردن آب آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، سید مصطفی آیت اللهی موسوی روز دوشنبه در جریان بازدید از نقاط آسیب دیده از سیل در محور راور - دیهوک با اشاره به خسارت وارده به این محور افزود: شب گذشته آب از مسیر این جاده به عرض 300 متر عبور کرد و همین امر موجب شسته شدن شانه جاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاده به اینکه پل کالیشور در کیلومتر 95 محور راور - دیهوک نیاز به بازسازی مجدد دارد، ادامه داد: این پل با فروکش کردن آب احیا و نوسازی می شود.
آیت اللهی موسوی ادامه داد: این مسیر در حال حاضر مسدود است و تردد خودروها از مسیر جایگزین کرمان - یزد - طبس - مشهد انجام می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: نیروهای راهداری در حال تلاش برای ایجاد مسیر انحرافی هستند که چند روزی زمان خواهد برد.
موسوی همچنین با حضور در پایگاه امداد و نجات و اورژانس جاده ای منطقه 'دربند' راور از نیروهای مستقر در این مراکز قدردانی کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان امروز به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرکل راهداری استان، فرماندار و مسئولان شهرستانی در سفر به راور از بخش های آسیب دیده از سیل در محور راور - دیهوک بازدید کرد.
3029/7440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عمراني سيل 98 راور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید انسداد جاده چالوس

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ادامه انسداد محور کرج-چالوس خبر داد.

به گزارش ایسنا، راهداری البرز اعلام کرد: محور کرج_کندوان که از تاریخ دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ مسدود خواهد بود.

رانندگان می‌توانند برای تردد از محور آتشگاه-برغان و آزادراه تهران-شمال استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه