Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکیپ کامل پزشکی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود در بخش بستان خوزستان به منظورخدمات‌رسانی به سیل‌زدگان مسقر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان، اکیپ کامل پزشکی این تیپ در بخش بستان خوزستان به منظورخدمات رسانی به سیل زدگان مسقر شدند.

 

«سرهنگ شیخ پور» در این باره گفت: از ۱۷فرودین به همراه یک اکیپ کامل پزشکی از پاسداران تیپ شامل پزشک، پرستاران مجرب، داروخانه، اورژانس و اتاق عمل سیار و آمبولانس تیپC جهت امدادرسانی به مردم سیل‌زده  بخش بستان با برپایی پست امداد و استقرار واحد جراحی سیار و سرکشی به روستاها و عشایری که در محاصره آب قرار گرفته‌اند، خدمات ارزنده‌ای انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بهداری تیپ خاطرنشان کرد: با توجه به ازبین رفتن بسیاری از مسیرهای اصلی جهت امدادرسانی تا چند کیلومتر نیاز به پیاده روی بوده و دارو و ملزومات پزشکی توسط کوله‌های امدادی در دورترین نقاط به مردم حادثه دیده رسانده شد و حتی در  پخش غذا به یاری نیروهای جهادی توسط آمبولانس کمک‌رسانی انجام می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امداد رسانی این مناطق به عهده این اکیپ است تا برگشت منطقه به وضعیت عادی با تمام توان در کنار مردم حضور خواهیم داشت.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بارندگی و سیلاب قرآن کریم سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان سپاه خورستان تیپ نیروی مخصوص سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهد‌ان، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد