Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کریمی، گفت: جهت رفع مشکل مردم پل های موقت در روستاهای شهرستان چگنی احداث می شود.

«سرهنگ منصور کریمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: در سیل اخیر استان لرستان، بسیاری از زیرساخت های شهرستان چگنی تخریب شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی، همچنین با اشاره به تخریب پل ها و راه های ارتباطی روستایی در شهرستان چگنی، افزود: به پل های اصلی شهرستان چگنی هم خسارت زیادی وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پل موقت در روستای سبزوار چگنی احداث می شود

 

وی با اشاره به تخریب پل ارتباطی کشکان در محور ارتباطی خرم آباد و چگنی، اظهار داشت: پل سبزروار در منطقه چگنی هم دچار خسارت زیادی شده است.

 

سرهنگ کریمی، با اشاره به اینکه جمعیت روستای سبزوار بالغ بر 900 نفر است، افزود: پل ارتباطی این روستا به شهر ویسیان شهرستان چگنی قطع شده است.

 

وی ادامه داد: برای رفع مشکل این روستا با همکاری سپاه استان قم و پادگان امام علی (ع) شهرستان چگنی برنامه ریزی شده است که با احداث پل موقت مشکل ارتباطی مردم این روستا رفع شود.

 

سرهنگ کریمی افزود: در این راستا ماشین آلات لازم راهسازی درمنطقه مستقر شده است و تقریبا دو روز است که در این روستا عملیات احداث پل در روستا آغاز شده است.

 

وی بیان کرد: با صحبت های که با مهندسین سپاه شده است، قول داده شده که طی هفته آینده این پل به صورت موقت برای عبور و مرور مردم برقرار شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی، اظهار کرد: تاکنون راه ارتباطی از رودخانه کشکان به سمت چم چر 1و2و3% چم داود، دو آب احداث شده است.

 

سرهنگ کریمی، افزود: همچنین جهت برقراری راه ارتباطی بخش شاهیوند تاکنون تعداد پنج پل برای عبور از سیلاب و بیبش از 6 پل موقت در سطح شهرستان احداث شده است.

 

وی با اشاره به حضور گروه های جهادی در شهرستان، افزود:  گروه های جهادی استان قم و 78 نفر از بسیجیان و طلاب جهت لایروبی روستاهای سیل زده دو آب و حیات الغیب اعزام شده اند.

 

سرهنگ کریمی، از اعزام 15 دستگاه ماشین آلات به سطح مناطق روستایی شهرستان چگنی برای بازگشایی راه ها خبرداد وگفت: همچنین  تعداد چهار تیم تخصصی برق جهت برق دار کردن روستاهای سیل زده اعزام شده اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی، گفت: همچنین تعداد6 تیم تخصصی، بهداشتی، جهت ویزیت مردم و توزیع دارو در سطح شهرستان چگنی مستقر هستند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بارندگی و سیلاب قرآن کریم سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان سپاه سیل لرستان احداث پل گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند

  شهرام مبارکی در جلسه ستاد بحران سیستان و بلوچستان که به ریاست وزیر کشور در کنارک برگزار شد، گفت: تلاش شبانه روزی ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل برای بازگشایی مسیرهای فرعی و روستایی درگیر سیلاب جنوب این استان ادامه دارد اما به دلیل حجم بالای بارندگی‌ها و سیلاب نیاز است ماشین‌آلات سنگین‌تر و بیشتر به منطقه اعزام شود.

وی تاکید کرد: راهداران جنوب سیستان و بلوچستان از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب، در محل حاضر شده و به تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی مسیرهای بسته شده پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پس از بازگشایی مسیرهای بسته شده، نوبت به بازسازی و مرمت راه‌های آسیب‌دیده می‌رسد که در این راستا، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و عملیات مرمت به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر کشور، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت بازگشایی و بازسازی راه‌های این منطقه، قول مساعد دادند که تمام امکانات لازم برای انجام این کار به کار گرفته شود.

با تلاش راهداران و همراهی مسئولین، راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان به زودی بازسازی و به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نیاز به ماشین‌آلات راهسازی برای بازگشایی راه‌های نیکشهر
  • استقرار تیم‌های عملیاتی واکنش سریع آبفای تهران برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده +فیلم
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • کوچ بهاره عشایر فارس از قشلاق به ییلاق + فیلم
  • کوچ بهاره عشایر از قشلاق به ییلاق + فیلم
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد