Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت هفته جوان و در جهت تحقق شعار سال (رونق تولید) با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت از طریق ویدئوکنفرانس رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که مدیران عامل صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت نیز حضور داشتند، طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید و همچنین آغاز به کار هسته کار آفرینی اجتماعی، ایجاد اشتغال و افتتاح نمادین طرح این بانک به صورت ویدیو کنفرانس در ۵ استان از جمله استان کرمان کلید خورد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آیین رونمایی از طرح‌های اشتغال زایی جوانان در استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و گفت: این روز‌ها به پیشواز روز بسیار مهم ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) نیز می‌رویم، با این امید که از برکات این ماه عزیز و مبارک استفاده کنیم و برای ورود به ماه ضیافت الهی آماده شویم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان کرمان وجود دارد و سرمایه گذاری‌های بسیار قابل توجهی که در بخش زیرساخت‌های اقتصادی آن استان انجام شده، ما هرچه بتوانیم در زمینه‌ی اشتغالزایی در آن استان سرمایه گذاری کنیم، ظریب بهره وری مان بالا و قابل توجه است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اختصاص منابع جدید در سال جاری و سال‌های آینده بتوانیم زمینه‌ی اشتغال بیشتر جوانان را فراهم کنیم.
سلطانی فر به حضور جوانان در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها اشاره و تصریح کرد: هم اکنون ۱۰ مدیرکل استانی زیر ۴۰ سال سن دارند و داریم یواش یواش بحث انتقال تجربه و انتقال مدیریت را از نسل قدیم به نسل جدید ساماندهی می‌کنیم.
وی یادآور شد: علاوه بر این، در طول دو سال گذشته، تعدادی از روسای فدراسیون‌های ورزشی هم که سنین بالایی داشتند و طول دوران مدیریتشان بالا بود، به مرور جای خود را به مدیران جوان و پرانرژی دادند که مطمئنا آثار مثبتش را در ادارات کل، ستادی و فدراسیون‌ها خواهیم دید.

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: امروز در ستادمان در حوزه‌ی جوانان هر ۴ مدیرکل مان سنشان زیر ۴۰ سال است و جوانترین مدیرکل دستگاه‌های اجرایی را داریم و امیدواریم این شور، شعف و نشاطی که اکنون بوجود آمده، بتواند کمک خوبی در راستای توسعه کشور باشد.
در این مراسم محمدتقی امیری خراسانی مدیرکل، روح اله اسدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و مدیر شعب بانک رسالت استان کرمان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

آیین رونمایی از طرح‌های اشتغال زایی جوانان به صورت ویدئو کنفرانس در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: بخش تعاون یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است و در راستای شعار سال باید بخش تعاونی تقویت شود، سال گذشته حوزه تعاون روستایی شهرستان همدان در زمینه توزیع میوه و کالاهای اساسی عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش اساسی در اشتغال‌زایی دارند و اجرای طرح «هر تعاونی یک طرح اشتغال‌زایی»، کمک بزرگی به توسعه و فعال شدن تعاونی‌ها است.

وی افزود: با ارزیابی و برنامه‌ریزی تعاونی‌ها باید تلاش شود زمینه تولید و اشتغال‌زایی را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خاطرنشان کرد: تعامل بخش دولتی، تعاونی و خصوصی کمک بزرگی به توسعه اقتصادی کشور است و باید از ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در تعاونی‌ها استفاده شود.

ربانی‌مهر اضافه کرد: بخش تعاونی از سیاست‌های اصلی و راهبردی کشور در راستای توسعه اقتصادی است، باید از بخش تعاون رفع مظلومیت شود تا بتوان مردم را به مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های بخش تعاون تشویق کرد.

کد خبر 746798

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد