Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:44:49 GMT

23عملیات رفع آبگرفتگی منازل مسکونی در سبزوار انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۲۱۲

23عملیات رفع آبگرفتگی منازل مسکونی در سبزوار انجام شد

محمد همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات آبکشی نسبت به خروج آب اقدام و مانع تخریب و خسارت به این واحدها شدند.
وی با اشاره به آماده باش کامل ماموران آتش نشانی سبزوار اضافه کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با هر گونه حادثه و مشکل مرتبط با بارندگی می توانند آن را از طریق سامانه 125 اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از عصر 25 فروردین تاکنون بر اثر شدت بارش باران و وقوع سیلاب راه ارتباطی 11 روستای بخش ششتمد سبزوار بسته و 21 مورد عملیات آبگرفتگی منازل روستایی این شهرستان با تلاش هلال احمر برطرف شده است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
بر اساس پیش بینیهای اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران که از شنبه شب در این استان آغاز شده تا فردا 27 فروردین ادامه دارد.
بارندگی شدید در این مدت موجب جریان سیل در شهرستانهای کلات، درگز و سرخس واقع در شمال و بجستان در جنوب خراسان رضوی و خساراتی در این مناطق شده است. شدیدترین این خسارتها مربوط به شهر کلات به خاطر آبگرفتگی دهها منزل مسکونی است که منجر به تخلیه یکی از محلات آن شد.
همچنین تاکنون هفت سد در این استان سرریز شده و چهار سد دیگر در آستانه سرریز قرار گرفته اند. هشت رودخانه نیز در نقاط مختلف خراسان رضوی به خاطر حجم بارشهای شدید سیلابی شده اند. با این وجود به خاطر تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه دستگاههای مسئول و نظارت مستقیم استاندار خراسان رضوی و دیگر مدیران استانی تاکنون سیل در این خطه تلفات جانی نداشته است.
1922/8145/7495
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش باران خراسان رضوی مشهد مقدس هلال احمر هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت از انباری منازل مسکونی آن‌ها در محله "خاک سفید" تهران ماموران کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس دست به کار شدند و اقدام به جمع آوری فیلم‌های ضبط شده از طریق دوربین‌های مدار بسته در محل‌هایی که سرقت رخ داده است، نمودند. 

وی بیان کرد: پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته ماموران پلیس موفق به شناسایی چهره سارق شدند و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ امیری ادامه داد: هفتم فروردین ماه ماموران تجسس کلانتری ۱۴۴ سارق را هنگام پرسه زنی شناسایی و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری مربوط انتقال دادد.

این مقام انتظامی به اعتراف متهم به جرم ارتکابی اشاره کرد و ابراز داشت: متهم برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: نسبت به ایمن سازی انباری‌های منزل مسکونی از شگرد‌های مختلف اقدام نمایند و در صورت مشاهده موارد سرقت و دزدی فورا با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند. 

 


باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • باد و توفان سبزوار را درنوردید
  • اهواز غرق آب شد؛ وعده‌ای که محقق نشد
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی