Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، عباس سعیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز26 فروردین ماه در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم اظهارکرد: انسان سازی سرلوحه وظایف دستگاه تعلیم وتربیت قراردارد.
وی ادامه داد: باید نگرش جامعه نسبت به جایگاه و منزلت معلم ارتقا یابد که در این راستا باید از مشارکت سایر دستگاه‌ها به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم، بیان کرد: در این هفته چهار برنامه محوری زنگ سپاس، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از همکاران پویا و تجلیل از بازنشستگان انجام خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در 12 فروردین زنگ سپاس معلم به صورت نمادین در مدارس نواخته می‌شود که غبار روبی مزار شهدا نیز در همین روز انجام خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در 15 اردیبهشت مراسم تجلیل از همکاران پویا و جشنواره معلمین ماندگار با حضور مسئولان استانی و وزارتی برگزار می‌شود.
سعیدی خاطرنشان کرد: تجلیل از همکاران حوزه استثنایی، برگزاری نشست خبری ، چاپ ویژه نامه ، پیاده روی ، سخنرانی مدیران در نماز جمعه و برگزاری یادواره 73 شعید معلم از برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، مدارس را جایگاه تحقق عدالت آموزشی دانست و بر افزایش سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص، تأکید کرد.  
رضا مراد صحرایی نگاه رئیس جمهور مبنی بر لزوم ارتقاء کیفیت و تقویت مدارس دولتی را یادآوری کرد و گفت: باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم و این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.
وی برای تقویت مدارس دولتی، تأمین نیروی مورد نیاز این مدارس، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این امر، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت این مدارس و تدریس معلمان خاص در آنها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه تأکید کرد: برای تقویت و ارتقاء جایگاه مدرسه که هدف اصلی آموزش و پرورش است، باید برخی محدودیت‌ها رفع و اختیاراتی به مدارس تفویض شود.

دیگر خبرها

  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است