Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: : امروز به برکت شهدای مدافع حرم، فرهنگ ایثار، شهادت، فداکاری و محبت در حال جهانی شدن است ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم علی سعد اظهار داشت: امروز به برکت شهدای مدافع حرم، فرهنگ ایثار، شهادت، فداکاری و محبت در حال جهانی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حادثه اخیر سیلاب در خوزستان و حضور سیل فداکاری مسلمان جهان برای خدمت رسانی به این استان، گفت: اکنون جوانان عراقی، لبنانی، پاکستانی و هندی با حضور در خوزستان دوشادوش جوانان این استان بیل به دست گرفته و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

سردار نقدی با بیان اینکه 15 استان کشور گرفتار سیل شده‌اند، گفت: از دورترین نقاط کشور خود را در تعطیلات عید به شهرهای سیل زده رساندند و برای هموطنان فداکاری و خدمت‌رسانی کردند؛ نشان از آن است که ایثار و فداکاری را از شهدا یاد گرفته‌اند.

سردار نقدی با اشاره به فداکاری‌های شهدای مدافع حرم بیان کرد: این حلقه عشق محبت و فداکاری مسلمانان به همدیگر به واسطه خون شهدای مدافع حرم شکل گرفته و هر روز در حال تحکیم است؛ که امواج بزرگ آزادی را به دنبال خواهد داشت و خاک سیاه را به مذلت خواهد نشاند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده شهید سعد گفت: امروز با شهید سرهنگ پاسدار "علی سعد" و خانواده شهید پرور سعد هم عهد و پیمان می‌شویم که رهرو راه شما هستیم و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

خوزستان|وداع مردم دزفول با پیکر مطهر شهیدمدافع حرم علی سعد به‌روایت تصویر ‌وداع با پیکر شهید مدافع حرم در قم به‌روایت تصویرشهید مدافع حرمی که حامی نمونه یتیمان بود

به گزارش تسنیم: پیکر شهید مدافع حرم حادثه خان طومان پس از سال‌ها به زادگاهش شهرستان دزفول بازگشت. شهید علی سعد دی ماه 1394 به مناطق عملیاتی سوریه رفته که در تاریخ پنجم بهمن ماه همان سال در خان‌طومان به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید تاکنون مفقودالاثر بوده که اخیرا شناسایی و به کشورمان تحویل داده شده است. شهید علی سعد از سپاه قدس به سوریه اعزام شده بود؛ این شهید والامقام پنجمین شهید خانواده والامقام سعد و هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول است.

امیر علی هیودی، سید مجتبی ابوالقاسمی، علی حاجیوند قیاسی، محمد زلقی، عادل سعد،عارف کایدخورده وحاج حسین سعادت خواه از دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول هستند.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: «محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری فلسطینی «الآن» در حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به خانه وی در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه جان‌باخت.

براساس آمار دفتر اطلاع دولت فلسطین، تعداد خبرنگارانی که در نوار غزه از 7 اکتبر 2023 تا کنون به شهادت رسیدند به 141 نفر افزایش یافته است.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» نیز تاکید کرد که «ادامه ممانعت اشغالگران از دسترسی رسانه‌های بین‌المللی به نوار غزه، تلاشی برای جلوگیری از پوشش رسانه‌ای جنایات و قتل‌عام‌هایی است که مردم فلسطین در ماه‌های گذشته در معرض آن قرار گرفته‌اند».

حماس خواستار «شکستن سکوت بین‌المللی و تحت فشار قرار دادن اشغالگران برای ورود به رسانه ها شد تا اشغالگران از ارتکاب جنایات بیشتر دور از چشم رسانه‌ها و شاهدان جنگ نسل‌کشی جلوگیری کنند».

اسرائیل 202 روز است که به حملات خود علیه غزه ادامه می‌دهد و در طی این مدت 34 هزار و 305 فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در حملات رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 43 فلسطینی دیگر در غزه شهید و 64 تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس این بیانیه، شمار قربانیان حملات 202 روزه ارتش رژیم اشغالگر به نوار غزه به 34 هزار و 305 نفر و شمار مجروحان نیز به 77 هزار و 293 نفر افزایش یافته است.

در این بیانیه با اشاره به وجود اجساد زیر آوارها و کنار جاده‌ها تصریح شد که تیم‌های پزشکی و مسئولان دفاع شهری به‌دلیل ممانعت نیروهای رژیم اشغالگر نمی‌توانند به اجساد برسند.

 

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون