Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:11:40 GMT

هلال احمر دریچه امید مردم در بلایا و گرفتاریها است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۳۱۰

هلال احمر دریچه امید مردم در بلایا و گرفتاریها است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه هلال احمر دریچه امید مردم در بلایا و گرفتاریهاست، گفت: دیدن لباس امدادگران هلال احمر در شرایط بحرانی برای مصیبت دیدگان بسیار روحیه بخش و امیدوار کننده است.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» روز دوشنبه در جمع مدیرعامل، مسئولان و امدادگران هلال احمر استان کرمانشاه، افزود: فعالیت های هلال احمر بسیار ارزنده است و جای تقدیر فراوان دارد چرا که این نهاد ارزشمند نقطه امید مردم در دل گرفتاری ها می باشد که با فداکاری در چنین شرایطی به یاری مردم می شتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: جمعیت هلال احمر در استان کرمانشاه یک نهاد جهادی و انقلابی است و به همین دلیل است که با روحیه جهادی خدمات بسیار بزرگی را تاکنون ارائه داده است.
وی افزود: عصبانیت امروز آمریکا از ایران و نهادهایی مثل هلال احمر، سپاه و دیگر نهادهای جهادی و انقلابی ما نیز به همین دلیل جهادی بودن آنهاست و دیدیم که در شرایط سخت زلزله و سیل آمریکا مانع رسیدن کمک های جهانی به هلال احمر کشور می شود که البته نیازی به این کمک ها در کشور وجود ندارد بلکه مهم عمل انسانی و بشر دوستانه ای است که آمریکا مانع آن شده است.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 هلال احمر امدادگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارندگی‌های شدید و آبگرفتگی منازل ۷ خانوار در روستای قشلاق ذاخر شهرستان اهر، تیم‌های امدادی این جمعیت به منطقه اعزام و به ۳۰ نفر از متاثرین سیل امدادرسانی کردند.

وی افزود: دو دستگاه چادر، ۲۸ تخته پتو، ۱۲ تخته موکت ۶ متری، ۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و گالن آب تاشو از جمله اقلام اهدایی به سیل‌زدگان بود.

کد خبر 6087168

دیگر خبرها

  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل