Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات ایران در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، با بیش از ١٠٢ درصد افزایش روبرو شد.

گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از همراه بانک شده به نحوی که حجم تراکنش‌های درگاه‌های همراه‌بانک در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال ٩٦ از ١٠٢ درصد فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد تراکنش‎های صورت‌گرفته در اسفندماه سال‌گذشته نسبت به ماه قبل از آن، بیش از ٢٠ درصد و مبلغ این تراکنش‌ها ٣٠ درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این، اینترنت بانک صادرات در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، بیش از ۵٨ درصد افزایش ثبت کرد. همچنین پایانه شعب این بانک در همان بازه زمانی، ٧۴ درصد و پایانه فروش آن نیز در مدت یادشده ٧١ درصد افزایش داشته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد

نامدار ملکپور اظهار داشت: تولید ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری از ۲۵ هزار و۴۰۰ تن در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۳۳ هزار تن در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش تولید بچه ماهی در مزارع تکثیر و تفریق قزل رنگین کمان از ۳۳ میلیون قطعه در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۴۳ میلیون قطعه در سال ۱۴۰۲، افزود: افزایش دو برابری تولید ماهیان زینتی در استان نسبت به سال ۱۴۰۱ و تولید بالغ بر ۸۰۰ هزار قطعه ماهی زینتی صورت گرفت.

ملکپور اضافه کرد: تولید ۵۰ درصدی میزان زالوی طبی نسبت به سال ۱۴۰۱ و تولید بیش از ۱۵۰ هزار قطعه زالوی طبی در استان از اقدامات دیگر مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: همچنین صادرات ۲۳ هزار تن خوراک آبزیان در سال ۱۴۰۲ و افزایش بیش از ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید

تولید ۸۰ درصد تخم چشم‌زده ماهی قزل‌آلا در چهارمحال و بختیاری

ملکپور از صادرات خاویار طلایی (تخم ماهی قزل آلای رنگین کمان) برای نخستین بار در استان و کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم به کشور‌های مقصد خبرداد.

وی با اشاره به افزایش چند برابری صادرات ماهی قزل آلای رنگین کمان و صادرات بالغ بر هشت هزار تن ماهی در استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم، گفت: بالغ بر سه هزار نفر به صورت مستقیم و شش هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شدند و و اشتغال به میزان ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

ملکپور از تولید بالغ بر ۸۰ کیلوگرم جلبک در استان برای نخستین بار خبر و ادامه داد: افزایش بیش از سه برابری اعتبارات عمرانی تملک دارای سرمایه‌ای استان در سال ۱۴۰۲ و تامین اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان را از اقدامات دیگر مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • مرتضوی: استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است
  • استقبال ۹۰ درصدی از کالابرگ الکترونیکی
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی