Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:47:11 GMT

کارگاه تغذیه و مکمل‌های ورزشی در قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۴۳۳

کارگاه تغذیه و مکمل‌های ورزشی در قم برگزار می‌شود

علی یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به همت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم و به منظور آشنایی ورزشکاران و مربیان قمی با موضوع مهم تغذیه ورزشی و استفاده از مکمل‌ها در فرآیند تمرین و مسابقات ورزشی، کارگاه تغذیه و مکمل‌های ورزشی در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی مفید برای اهالی ورزش با تدریس دکتر امیر عباسقلی پور برگزار می‌شود که به منظور سهولت حضور همه علاقمندان هزینه پایینی برای حضور در این کارگاه در نظر گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: این کارگاه یک روزه شنبه ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و علاقمندان از حالا تا ۱۰ اردیبهشت از طریق درگاه‌های ارتباطی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم می‌توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

یزدی با اشاره به برنامه‌های این هیئت ورزشی بیان داشت: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال ۹۷ در جمع پنج هیئت برتر در امور فرهنگی قرار گرفت و در حوزه ورزشی نیز رزمی کاران قمی حضوری پررنگ در رویدادهای قهرمانی کشور داشتند.

وی عنوان کرد: با توجه به محدودیت در اعزام به مسابقات بین المللی بر اساس سیاست وزارت ورزش و جوانان و مسائل اقتصادی موجود، ورزشکاران قمی بر خلاف سال‌های گذشته نتوانستند در میادین برون مرزی حضور داشته باشند و اگر این حضور رخ می‌داد کسب چندین مدال بین المللی اجتناب ناپذیر بود.

کد خبر 4591121

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ورزش رزمی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس