Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دکتر محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به همراه مهندس رسول کشت پور شهردار منطقه دو، در دیدار با مدیران مجموعه کافه بازار بر استفاده بیشتر از ظرفیت شرکت های نوآور در حل مسائل شهری تاکید کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان فاوای شهرداری تهران، در این دیدار که مدیران مجموعه کافه بازار و دبیرخانه و مرکز تهران هوشمند نیز حضور داشتند، درباره فعالیت‌های شهرداری تهران در حوزه هوشمندسازی پایتخت و نقش و اهمیت همکاری این نهاد و شرکت‌های نوآور بحث و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر فرجود در این دیدار تأکید کرد که مدیریت شهری به دنبال تسهیل فعالیت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور است و در برنامه ریزی مسیر تهران هوشمند نقشی پررنگ برای خلاقیت و نوآوری در حل مشکلات شهر قائل است.
در همین راستا در خصوص تبادل داده های شهری بین دو مجموعه و نیز بهره گیری از ظرفیت های گروه «آوای ﻫﻤﺮاه ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﻫﺰاردﺳﺘﺎن» در ارائه خدمات هوشمند و نوآورانه در شهر تهران در حوزه هایی مانند مدیریت ترافیک، مدیریت بحران و خدمات مکان محور توافق شد.
همچنین در این دیدار تأکید شد که منطقه دو از سال گذشته به عنوان منطقه پایلوت شهر هوشمند تعیین شده و برخی پروژه‌های هوشمندسازی مانند کیوسک هوشمند و پارک حاشیه‌ای به صورت پایلوت در این منطقه شهری در دست اجراست.
علمی** 9207**1485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سازمان فاوا شهرداري حل ترافيك هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضل شهری در منطقه ۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: زمین همجوار با ایستگاه متروی آزمایش به یک نقطه بی‌دفاع شهری تبدیل شده بود و برای رفع این معضل به صورت موقت دیوار کشی شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • رفع معضل شهری در منطقه ۲ تهران
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک