Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@07:42:08 GMT

هوش مصنوعی ورزش جدیدی ابداع کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۸۷۲

هوش مصنوعی ورزش جدیدی ابداع کرد

بسیاری از ورزش‌ها ریشه‌ای چند صدساله در سنت‌های انسانی دارند. اما به نظر می‌رسد اکنون رایانه‌ها ورزش‌های جدید را خلق می‌کنند.

درهمین راستا شرکت طراحی AKQA ورزش Speedgate را معرفی کرده است. این نخستین ورزشی است که با کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود.

در ورزش مذکور تیم‌هایی ۶ نفره در یک زمین بازی با ۳ دروازه باز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامیکه توپ به دروازه اصلی پرتاب می‌شود تیم یک امتیاز دریافت می‌کند. همچنین اگر توپ از دروازه کمانه کند، تیم امتیازی اضافی نیز دریافت می‌کند.

بازیکنان نیز باید مدام در حال حرکت باشند و توپ نیز باید هر سه ثانیه حرکت کند.

AKQA برای ابداع این باز‌ی اطلاعات ۴۰۰ ورزش فعلی در یک شبکه هوش مصنوعی وارد کرد. در مرحله بعد طرح اولیه‌ای از ورش‌ها و قوانین به وجود آمد. بسیاری از این ورزش‌ها و قوانین غیر واقعی بودند؛ بنابراین کارشناسان به تدریج ویژگی‌های مناسب را جدا کردند و در نهایت سه ورزش باقی ماند. در مرحله آخر با آزمایش واقعی ورزش‌ها Speedgate به عنوان ورزش جدید انتخاب شد.

این آژانس طراحی حتی از هوش مصنوعی برای طراحی لوگوی بازی نیز استفاده کرده است.

AKQA مشغول مذاکره با مقامات ورزشی ایالت اورگان در آمریکا است و احتمالاً در تابستان یک لیگ درون شرکتی ایجاد شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری هوش مصنوعی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد و مسیر جدیدی پیش روی جهان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در همایش همپای طوفان، اظهار داشت: مردم غزه امروز با الگوگیری از شهیدان حجازی و زاهدی و ...، این مجاهدت‌ها را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه 65 قتل عام گسترده در فلسطین و غزه اتفاق افتاده است، عنوان کرد: این نشان از رفتارهای وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است، اشغالگری و آدمکشی در کارنامه این رژیم ثبت شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، موج جدیدی در جبهه مقاومت و سرزمین‌های اشغالی بوجود آمد، مطرح کرد: امروزه جبهه مقاومت یک قدرت مجهز در مقابل اشغالگران است و از یمن تا لبنان و سوریه و عراق و ...، آماده رویارویی با استکبار جهانی را دارند.

سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است، گفت: در طول پس از انقلاب اسلامی، ملت ایران اسلامی به قدرت الهی دست پیدا کرده که از برنامه‌ریزی دقیق و تحول آفرین برخوردار است.

وی با بیان اینکه آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد و مسیر جدیدی پیش روی جهان است، افزود: طوفان‌الاقصی یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونسیتی به فرموده مقام معظم رهبری بود، عملیات وعده صادق روند خروج ساکنان سرزمین‌های اشغالی را در مرحله جدیدی قرار داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه به اذعان دوست و دشمن، رژیم صهیونیستی شکست خورده و نمی‌تواند به موقعیت قبلی خود برگردد، مطرح کرد: حتی با غوغای رسانه‌ای نمی‌توانند، دستاوردهای عظیم عملیات وعده صادق را کوچک نشان دهند. پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده نزدیکی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود
  • ابداع و نوآوری در داده‌ها از الزامات برای پیشرفت هر کشور است
  • نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید
  • وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!
  • آلمان ناو محافظ جدیدی به دریای سرخ می‌فرستد
  • ابداع روش جدیدی برای نابودی سرطان