Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:53:37 GMT

جايگاه سوخت سيار از اصفهان به اهواز ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۸۸۰

جايگاه سوخت سيار از اصفهان به اهواز ارسال شد

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - مدير شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اصفهان گفت: با توجه به اعلام ستاد بحران، يک جايگاه عرضه سوخت سيار از اين منطقه به اهواز جهت کمک به مناطق آسيب ديده از سيل اخير ارسال شد.

حسين صادقيان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين جايگاه با توجه به اعلام ستاد بحران شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران از منطقه اصفهان براي سوخت رساني در روستاهاي جنوب اهواز ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه جايگاه داراي شاسي و سه محور است و توسط کشنده حمل مي شود، اظهار داشت: جايگاه سوخت سيار بدون نياز به زيرساخت بصورت خود اتکا قابل سرويس دهي است و برق آن توسط ژنراتور توليد مي شود.
صادقيان خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع رخداد سيل در جنوب و غرب کشور و لزوم رصد وضعيت توزيع سوخت در مناطق آسيب ديده و بمنظور تامين انرژي براي خودروهاي امدادي و سوخت گرمايش هموطنان از ابتداي سال جاري روزانه يک جلسه کميته بحران در ستاد شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران تشکيل شد.
وي با اشاره به اينکه اعضاي مناطق معين در کنار اعضاي ستاد بحران بصورت ويدئو کنفرانس با اين ستاد در ارتباط بودند، اضافه کرد: تصميم هاي ستاد بحران به مناطق معين ابلاغ شد که بر اساس آن ارسال سوخت هوايي مظروف براي مصرف بالگرد امدادي در خوزستان به اصفهان ابلاغ و اجرا شد.
مدير شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اصفهان ادامه داد: ارسال نفت گاز و بنزين بخش هايي از استان خوزستان با توجه به متاثر شدن انبار نفت اهواز از سيل نيز يکي ديگر از تصميم هاي ابلاغ شده به اصفهان بود که پيگيري و اجرا شد.
صادقيان به کمک هاي نقدي و غير نقدي که کارکنان اين شرکت به مناطق سيل زده ارسال کردند، اشاره و تصريح کرد: تا کنون حدود 270 ميليون ريال توسط کارکنان اين شرکت به هموطنان سيل زده، کمک شده است.
استان اصفهان بيش از 270 جايگاه عرضه سوخت و 160 جايگاه عرضه سي ان جي دارد.
بارش شديد باران از روزهاي پاياني سال گذشته به جاري شدن سيل در 24 استان کشور منجر شد.
اين بارش ها ابتدا استان هاي شمالي مازندران و گلستان را تحت تاثير قرار داد و در ادامه استان هاي جنوبي و جنوب غرب و بيشتر فارس، لرستان و خوزستان نيز دچار سيل شدند.
6022/ 3011
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشدار بارش‌های رگباری در مناطق جنوب و شرق استان صادر شده است.

وی افزود: بر این اساس مدیریت بحران به دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا اخرشب اعلام آماده باش کرده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شدت بارش‌های رگباری و تند باد طی امروزعصر تا شب در شهرستان‌های نائین، اردستان، خوروبیابانک، ورزنه، نطنز،
شهرضا، دهاقان، سمیرم، بخش انارک، بخش مهاباد وچوپانان پیش بینی شده است، ادامه داد: با توجه به بارش‌های چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها و مستعد بودن شرایط سیلاب‌های محلی در مناطق ذکر شده، مدیریت بحران استان اصفهان تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها و آمادگی اداره راهداری، شهرداری‌ها، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، شرکت‌های آزادراهی، شرکت‌های امداد خودرو، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب، برق، آب منطقه‌ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها را ابلاغ کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تأمین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیت‌های اسکان اضطراری را ضروری دانست و گفت: شهروندان باید از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای شمال و شرق استان خودداری کنند.

وی گفت: پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس در جاده‌ها،
حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران ضروری است.
شیشه فروش با تاکید بر لزوم عدم استقرار، توقف و تردد در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، پیشگیری و کنترل آبگرفتگی در معابر شهری دهانه پل‌ها و زیر گذرها، تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پل‌ها و بازگشایی مسیر رودخانه‌ها گفت: همچنین تخلیه اضطراری سکونتگاه‌های روستاهای در معرض خطر سیل ضروری است.

کد خبر 6088639

دیگر خبرها

  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران