Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:08:40 GMT

۵ طرح دریا در رامسر فعال می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۸۹۱

۵ طرح دریا در رامسر فعال می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی ساماندهی طرح‌های دریا با بیان اینکه شهرستان رامسر با موقعیت گردشگری و توریستی سالیانه پذیرای میلیونها گردشگر داخلی و خارجی بوده که از ساحل استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر ساحل داریم که مورد استفاده قرار می‌گیرد افزود: بخشی از املاک و اماکن مردم در دریا قرار دارد و بستر لازم برای هدایت مردم در جاهایی که امکان شنا وجود دارد را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رامسر با اشاره به شمار غریق تصریح کرد: سال گذشته شش نفر غرقی داشتیم که در منطقه ممنوعه مشغول به شنا بودند.

وی گفت: در راستای استقبال از مسافران در بهار و تابستان طرح دریا از اول خرداد ماه بهره برداری می‌شود و در ۵ مکان طرح دریا وجود دارد.

مجتبی رضوانی شهردار کتالم و ساداتشهر در این جلسه گفت: شهرداری کتالم و ساداتشهر در راستای پذیرایی از مسافران و خدمت رسانی به همشهریان کاملاً آماده است و پلاژ ساحلی طرح دریا آماده سازی می‌شود و مناطق ممنوعه را با علائم مشخص می‌کنیم.

وی افزود: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و ایجاد تأسیسات خدمت رسانی به گردشگران در تلاش هستیم که با جذب سرمایه گذار سطح و کیفیت خدمت را ارتقا ببخشیم.

معاون فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در این جلسه با تاکید بر مسئولیت پذیری پلاژها در انجام طرح‌های دریا گفت: برخی پلاژها به وظایف خود آگاه نیستند.

سرهنگ حمید ساجدی حسینی گفت: با اجرای طرح دریا بازدیدهای میدانی و اجرایی با حضور کارشناسان از پلاژها و طرح‌های دریا انجام می‌شود زیرا پیشگیری از معضلات اجتماعی در پلاژها باید به صورت قانونی انجام شود.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر گفت: تخریب سازه‌های غیر قانونی در پلاژها در دستور کار قرار دارد.

حمید رضا رحیمیان در این جلسه تصریح کرد: طرح‌های سالمسازی دریا اسکله چوبی و فلزی قایقرانی ها و موتورهای چهار چرخ ممنوع است.

کد خبر 4591624

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد آزاد طرح دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی شدید خیابان‌های سنندج پس از بارش باران (فیلم) فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم) جاری شدن سیلاب در خراسان جنوبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی در رامسر
  • همه آمدند/ زنجیره انسانی از گلوگاه تا رامسر در حاشیه خزر
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • زنجیره انسانی مردم ولایتمدار چالوس در ساحل دریا
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)
  • تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم