Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:46:22 GMT

هوای خوزستان تا سه شنبه پایدار است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۹۱۷

هوای خوزستان تا سه شنبه پایدار است

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد: بررسی نقشه های پیش یابی نشان دهنده استقرار جوی نسبتا پایدار در استان تا اواسط روز سه شنبه است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، از زمان یاد شده به بعد با ورود سامانه بارش زا در ابتدا شاهد وزش بادهای قابل ملاحظه و گاهی شدید و به تدریج افزایش ابر و ناپایداری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناپایداری یاد شده در روز پنجشنبه و جمعه سبب بارش هایی در بخش های شمالی، شرقی و ارتفاعات استان می شود که با رعد و برق و احتمالا تگرگ همراه می شود.
بر اساس این گزارش در 24 ساعت گذشته آبادان با 33.8 و ایذه با 9.9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده و حداکثر دمای اهواز 35 و حداقل 18 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
اداره کل هواشناسی خوزستان روز یکشنبه در اطلاعیه ای از ورود سامانه بارش‌زا از اوایل روز چهارشنبه هفته جاری تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده خبر داد.
بیشترین میزان بارندگی از ابتدای سال آبی جاری(یکم مهر 97) تا 24 فروردین 98، درحسینیه اندیمشک یک هزار و 81 و ایذه 975.5میلیمتر ثبت شده است.
3004/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي خوزستان بارندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در روز جاری (۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲) وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهرهای آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

کد خبر 6081069

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی
  • هوای اصفهان سردتر می‌شود/ پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تگرگ در مناطق مستعد استان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات