Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:25:27 GMT

10 سد در خراسان رضوی سرریز یا در آستانه سرریز شدن است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۹۳۸

10 سد در خراسان رضوی سرریز یا در آستانه سرریز شدن است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: 10 سد خراسان رضوی سرریز یا در آستانه سرریز شدن است.

به گزارش ایلنا، حجت علیز شایان فر مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در نتیجه فعالیت سامانه بارشی مستقر بر روی شهرستان های استان، 10 سد سرریز یا در آستانه سرریز شدن است و امیدواریم با ادامه بارش ها، حجم بیشتری از سدها پُر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان فر با بیان اینکه بارش‌های اخیر باعث افزایش حجم ذخایر سدها شده است، ادامه داد: شرکت آب منطقه ای به صورت دقیق ورودی و خروجی سدها را رصد می کند تا تهدیدی متوجه شهرها و روستاهای پایین دست نباشد.

 به گفته مدیر روابط عمومی آب منطقه ای خراسان رضوی هم اکنون 37 سد و بند در خراسان رضوی وجود دارد که با بارش‌های اخیر حجم ذخیره آب آنها به 600 میلیون متر مکعب رسیده است.

جم افزود: در مدت مشابه پارسال 23 درصد ظرفیت سدهای خراسان رضوی پر آب بود که امسال به 38 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: مجموع طرفیت سدهای خراسان رضوی یک میلیاردو 570 میلیون متر مکعب است.

 سامانه بارشی اخیر که از عصر شنبه وضع جوی استان را تحت تاثیر قرار داده، تا امروز در همه شهرستان ها بارش های چشمگیری داشته و تاکنون 80 میلیمتر بارش باران در شهرستان بردسکن و 27 میلیمتر بارش در شهر مشهد به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش باران خراسان رضوی مدیر روابط عمومی مدیریت بحران آستانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • خبر‌های کوتاه از شهرستان بردسکن