Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قصرشیرین از بازنگری مناطق مختلف این شهرستان برای پاکسازی از مین‌هایی خبر داد که احتمال دارد به دلیل بارندگی‌های شدید اخیر به سطح زمین آمده باشند.

مرادعلی تاتار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به بارندگی‌های شدیدی که چند وقت اخیر در این شهرستان رخ داد، گفت: به دنبال این بارندگی‌ها درخواست پاکسازی نقاط مختلف شهرستان را دادیم تا اگر مین‌های احتمالی به جای مانده از زمان جنگ تحمیلی به دلیل شدت بارش‌ها جابجا شده و به سطح زمین آمده باشند، خنثی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این درخواست را به نیروهای مسلح از جمله سپاه، ارتش و سایر دستگاه‌های مربوطه ارائه دادیم.

به گفته فرماندار قصرشیرین، کار بازگری هم اکنون آغاز شده و تا زمانی که همه نقاط شهرستان که در گذشته مین در آنها کار گذاشته شده دوباره بررسی شود، ادامه خواهد داشت.

تاتار خاطرنشان کرد: این بازنگری حتی برای مناطقی که جشن پاکسازی آنها نیز برگزار شده انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: البته تاکنون موردی از مین که به دنبال بارندگی‌ها به سطح زمین آمده باشد در این شهرستان مشاهده نشده و در سال جاری نیز هیچ انفجار ناشی از مین در قصرشیرین نداشته‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاکسازی مین كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.
وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۵۷ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.
سردار حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • آبگیری بند‌های سنگی، ملاتی و گوراب‌ها در سیرجان
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • آبگیری بندهای سنگی و ملاتی و گوراب ها در سیرجان
  • آیا بارورسازی ابر‌ها موجب سیل اخیر دبی شده است؟
  • آیا بارورسازی ابرها موجب سیل اخیر دبی شده است؟
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان