Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: در صورتی که دانش آموزان با جامعه دانشگاهی ارتباط داشته باشند می‌توان آینده علمی کشور را تضمین کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلیمانی، معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا گفت: ارتباط دانش آموزان با دانشگاهیان می‌تواند آینده علمی کشور را در دانشگاه و حتی کشور تضمین کند همانطور که بسیاری از دانشگاه‌های معتبر جهان همچون ژاپن بین دانشگاه‌ها و مدارس‌شان ارتباط تنگاتنگی ایجاد کرده‌اند و از دوره پیش دبستانی، کودکان را با دانشگاه آشنا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با بیان اینکه دانش آموزان از محیط آموزش بسیار دور بوده اند، ادامه داد: دانشگاه‌ها مراکز بکری برای ارائه ایده‌های دانش‌آموزان هستند و این امر به ان‌ها انگیزه و اعتماد به نفس می‌دهد که می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را در چنین مراکزی به نمایش درآورند.   معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات درباره جشنواره بین المللی دانش‌آموزی سینا بیان کرد: جشنواره‌های این چنینی می‌تواند انگیزه نوجوانان و جوانان را برای ادامه تحصیل افزایش دهد. در جشنواره سینا قصد داریم دانش آموزان دارای استعداد‌های برتر را شناسایی کنیم و ایده‌های آن‌ها را در معرض نمایش گذاریم تا ضمن حفظ ایده‌ها بتوانیم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به پیشرفت آن‌ها کمک شایانی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره بین المللی دانش آموزان آموزش و پرورش دانشگاه علوم و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»