Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@22:25:20 GMT

رئیس جمهور از دست نوبخت عصبانی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۹۸۱

رئیس جمهور از دست نوبخت عصبانی شد

امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور از عصبانیت روحانی به علت اجرایی نشدن مطالبات سیل سال 95 خبر داد و گفت وی دستور پرداخت سریع مطالبات خسارت دیدگان سیل سال 95 داده است.   به گزارش صدای ایران از ایسنا، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور بشدت از جهت اجرایی نشدن مطالبات سیل سال ۹۵ استان خوزستان برافروخته شده است، گفت: رئیس‌جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد که خیلی سریع مطالبات سال ۹۵ برآورده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینعلی امیری در جریان سفر خود به خوزستان و در جمع مردم شعیبیه با اشاره به اینکه حضور مسئولان دولتی در این منطقه برای این است که مشاهدات خود از آخرین وضعیت منطقه را به رئیس جمهور اعلام کنند، اظهار کرد: یکی از اعضای دولت موضوع سیل سال ۹۵ را در هیأت دولت مطرح کرد که رئیس جمهور بشدت برافروخته شد و اصلاً نمی‌دانست برای جبران خسارات سیل قول داده‌اند، ولی در پیچ و خم‌های اداری افتاده است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد که خیلی سریع مطالبات سال ۹۵ برآورده شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین بیان کرد: دولت در حال تجهیز منابع برای جبران خسارات سیل است و در کنار مردم خواهد بود. خیال مردم راحت باشد زیرا حل و فصل مسائل مربوط به سیل در اولویت دولت است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: معاون پارلمانی رئیس جمهور رئیس جمهور حسینعلی امیری سیل روحانی رئیس سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد