Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:46:10 GMT

دستگیری عامل کلاهبرداری از سالمندان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۰۳۹

دستگیری عامل کلاهبرداری از سالمندان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از دستگیری یکی از سارقان حرفه‌ای که طعمه‌های خود را از افراد سالمند و بیسواد از مقابل عابربانک‌ها انتخاب می‌کرد، خبر داد.

‌به گزارش ایسنا- سرهنگ " احمد ثمره حسینی " گفت: در پی شکایت شهروندی سالخورده مبنی بر اینکه کارت عابر بانکش توسط مردی جوان مورد سو استفاده قرار گرفته، پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که به دلیل کهولت سن از مردی جوان که در محدوده دستگاه خودپرداز بازار زابل پرسه می زده درخواست کمک کرده که پس از انجام عملیات بانکی متوجه می‌شود تمامی موجودی کارت عابر بانکش توسط این فرد به کارت دیگری منتقل شده است.

سرهنگ ثمره حسینی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات میدانی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی با همکاری مأموران کلانتری ۱۲، فرد کلاهبردار را که درهمان محدوده در کمین طعمه‌ای دیگر بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از او تعداد ۲ قطعه کارت عابر بانک کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم ۲۴ ساله در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با مالباخته و مستندات کشف شده به ۹ میلیون ریال کلاهبرداری طی ۷ فقره سرقت از افراد سالخورده و بیسواد در شهر زابل اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست از در اختیار گذاشتن کارت‌های اعتباری خود به افراد ناشناس خودداری کرده تا مورد سو استفاده قرار نگیرند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كلاهبرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل

 سرهنگ "علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به سمت احدی از شهروندان در شهرستان زابل و متواری شدن عامل یا عاملین تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرارگرفت.

 وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات تخصصی و فنی هویت عامل تیراندازی شناسایی و متهم که سابقه شرارت نیز در سطح شهرستان را داشت در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف گردید.

 سرهنگ "دلیری " با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده علت تیراندازی را اختلاف شخصی اعلام نموده است، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان