Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:49:50 GMT

تداوم نقدها به حذف برنامه 20 ساله ی 90 از سوی یک مدیر جوان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۰۷۸

تداوم نقدها به حذف برنامه 20 ساله ی 90 از سوی یک مدیر جوان

تهران-ایرنا- این روزها بحث تعطیلی برنامه «نود» و پایان حضور عادل فردوسی‌پور در شبکه سه سیما به موضوع داغ رسانه های داخلی بدل و اعتراض های گسترده اهالی رسانه را به دنبال داشته است.

به گزارش گروه نشریات خبری؛ بررسی امروز (26 فروردین ماه) روزنامه ها، تارنماها و خبرگزاری های داخلی نشان می دهد که رسانه های منتسب به جریان اصلاح طلب دلایل حذف برنامه 90 و جایگزینی آن با برنامه فوتبال برتر را مورد نقد و بررسی قرار داده و با گلایه از رویکردی که سازمان صداوسیما در پیش گرفته است، از تعطیلی این برنامه و بی‌توجهی به نظر مخاطبان انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه های اصلاح طلب همچنین از رویکرد صدا و سیما در قبال دولت انتقاد کرده و نوشتند: همزمان با وقوع سیل در کشور و نیاز مناطق سیل‌زده به کمک نهادهای دولتی و نظامی، جریانی در صداوسیما در اقدامی غیرحرفه‌ای به نوعی علیه دولت و نیروهای دولتی مشغولند.
برخی از محورهای کانونی به کار برده شده از سوی جریان اصلاح طلب در این ارتباط عبارتند از:
ادامه دار شدن فراخوان های حمایت از عادل فردوسی‌پور ؛ آلوده نشدن فردوسی‌پور در فضای مسموم و پُر از فساد فوتبال ایران ؛ فروغیِ جوان با حذف فردوسی‌پور ظرفیت خود را نشان داد؛ مدیر شبکه سه و رئیس صداوسیما آسوده بخوابند، بدون در نظر گرفتن از دست رفتنِ سرمایه‌ای چون عادل فرودسی‌پور؛ صدا و سیما یک روز با عوض کردن شبکه توسط بینندگانش سخت مجازات می‌شود؛ استعدادهای میثاقی پشت میز نابود می‌شوند و صدا وسیما بی عادل ریزش بیننده ثابت 20ساله دارد؛ صدا و سیما به جای اصلاح اشکالات آن صورت مسئله را پاک کرد؛ جریانی در صداوسیما در اقدامی غیرحرفه‌ای به نوعی علیه دولت و نیروهای دولتی مشغولند؛ صداوسیما همیشه برنامه‌ها را به گونه‌ای می‌سازد که فعالیت‌های مثبت دولت نادیده گرفته شود؛ باید ویژگی‌های دانشگاه و اعتدال و بی‌طرفی در صدا و سیما رعایت شود؛ هیچگاه صداوسیما در چارچوب قانونی مشخص نبوده است.
رسانه های نزدیک به جریان اصولگرا امروز؛ توجه کمتری به موضوع صدا و سیما نشان داده اند. تارنمای مشرق نیوز به عنوان یکی از پرچمداران اصلی رسانه های اصولگرا به زعم خود در ریشه یابی دلایل حمایت اصلاح طلبان از برنامه 90 این رویکرد را درعلایق اصلاح‌طلبانه فردوسی‌پور عنوان کرده و از عملکرد صدا و سیما در این باره دفاع کرده اند.
رسانه های اصلاح طلب
.............................
**حذف برنامه 90
به گزارش روزنامه ایران، فراخوان های حمایت از عادل فردوسی‌پور همچنان ادامه دارد و این کار وارد فاز تازه‌ای شده است؛ چرا که جمعی بزرگ از روزنامه نگاران فعال ایرانی در نامه‌ای به عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما که بیش از هزار خبرنگار و روزنامه نگار مطبوعات و خبرگزاری‌های کشورآن را امضا کرده‌اند خواهان تجدیدنظر در نحوه رفتار و برخورد با فردوسی‌پور شده‌اند و مسئولیت حذف این چهره سرشناس رسانه ملی را متوجه شخص وی دانستند.

روزنامه اعتماد ذیل عنوان «افسانه نیک شو، نه افسانه بد » نوشت: روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه نامه‌ای به رییس‌ سازمان صداوسیما نوشتند و مسوولیت حذف برنامه «نود» را از کنداکتور شبکه سه با او دانسته و از او درخواست کردند: «عادل فردوسی‌پور و نود بازگردند.»انتشار این نامه باعث شد تا اهالی توییتر فارسی بار دیگر به هشتگ‌های «نود» و «فردوسی‌پور» بازگردند و درباره آن بنویسند. آنچه می‌خوانید منتخبی از این نوشته‌هاست که در این هشتگ‌ها جمع شده است: «جمعی بزرگ از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما خواهان تجدیدنظر در نحوه رفتار و برخورد با عادل فردوسی‌پور و برنامه نود شدند و مسوولیت حذف این چهره سرشناس رسانه ملی را متوجه شخص او دانستن، حرکت خوبیه و کاش جوابی هم داده بشه به این نامه»، «چه جالب نوشتن: ما به عنوان مخاطبان این برنامه و به عنوان آحادی از ملت که صاحبان اصلی رسانه ملی‌اند، درخواست می‌کنیم یکی از سالم‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و تماشایی‌ترین محصولات جام‌جم را از ما دریغ نکنید.»

خبر آنلاین در گزارشی درباره حذف فردوسی پور از صدا و سیما نوشت: فردوسی‌پور در فضای مسموم و پُر از فساد فوتبال ایران در این سال‌ها هیچ‌گاه دستش آلود نشد و بدون در نظر گرفتن منافع یک شخص، یک باشگاه یا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با صراحت در کلام 90 را اجرا کرد. او به قدری عادل بود که در مراسم تودیع اصغر پورمحمدی، مدیر سابق شبکه سه درباره او چنین گفت: «من خیلی ایشان را اذیت کردم، ایشان هم من را گاهی اذیت می‌کرد. اما لاقل دیگر از حالا دوشنبه‌ها از پیش لرزه‌ها و پس لرزه‌های برنامه ما راحت هستند.» پورمحمدی ظرفیت بالا و سعه صدر داشت و ارزش «برنامه 90» را می‌دانست، اما فروغیِ جوان با حذف فردوسی‌پور ظرفیت خود را نشان داد. حالا مدیر شبکه سه و رئیس صداوسیما آسوده بخوابند، بدون در نظر گرفتن از دست رفتنِ سرمایه‌ای چون عادل فرودسی‌پور.
خبر آنلاین در مطلب دیگری در این باره نوشت: نود نیست و میثاق پرچ میز شده. این روزها قضاوت‌های زیادی در مورد رفتار میثاقی شده اما قصد ورود به آن را ندارم. فقط می‌بینم که صدا وسیما رونالدو را بیرون گذاشته و محمدصلاح را دفاع آخر بازی گرفته. استعدادهای میثاقی پشت میز نابود می‌شوند و صدا وسیما بی عادل ریزش بیننده ثابت 20ساله دارد. این‌ها اولین ضربه را به صدا و سیما می‌زند و چون رقیب ندارد آتشش دامن جای دیگر را هم می‌گیرد.کسی دلش می‌سوزد باید اینجا کاری کند بعد دودش به چشم فوتبال می‌رود که نود پایین نیامده صدای فسادش درآمده،حتما مخاطبان عادت کرده تلویزیون متضرران بعدی هستند و دست آخر ‌فردوسی‌پور و ‌میثاقی این بازی هیچ برنده‌ای ندارد حتی مدیران تصمیم‌گیرنده، یک بازی همه سر باخت است با نابودی دوستاره ستاره‌هایی که می‌شد و می‌شود با ادامه درخشش در جای خودشان همه معادلات بالا را معکوس ‌کنند.

ایلنا به نقل از بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی نوشت: برنامه تلویزیونی نود مورد توجه ورزش دوستان، جوانان و مردم بود، صدا و سیما به جای اصلاح اشکالات آن صورت مسئله را پاک کرد، این برنامه، ورزش کشور را نقد می کرد و موجب کاهش فساد و رانت در جامعه ورزشی می شد، انتظار داریم این گونه برنامه ها تقویت و ضعف آن ها اصلاح شود.
(گفتنی است اظهارات نماینده مردم اهر و هریس در خبرگزاری های ایسنا و تارنمای فرارو و انتخاب نیز بازنشر داشته است.)

به گزارش تارنمای فرارو، یاسر هاشمی به عادل فردوسی پور نامه نوشت. در متن این نامه آمده است: چون که صد آمد نود هم پیش ماست- همشهری عزیزم- عادل فردوسی‌پور- مولانا شعری در حقانیت نام پیامبر اسلام و ادعاهای شاهان دارد و یک مصرع آن ضرب المثل شیرینی در فرهنگ ایرانیان شده است که: «چون که صد آمد نود هم پیش ماست» نود، به گواهی مسئولان صدا و سیما، مردمی ترین برنامه شناخته شده و این یعنی: با محبوبیت خویش، خشم جماعتی را برانگیختی که باوجود ادعاهای اسلامی، نه با جمهوریت سازگارند و نه برایشان رای و نظر مردم، مهم است. مشکل پدر هم با این جماعت خوددین پندار همین بود که باهر بهانه، می‌خواستند جمهوریت را از جمهوری اسلامی بگیرند. سرافراز و استوار باش که با برنامه 90 نه تنها پیش جوانان عزیزی که در دل 80 میلیون ایرانی جاودان گشتی.
ایلنا در یادداشتی اختصاصی در حمایت از فردوسی پور و انتقاد از رییس صدا و سیما نوشت: تاریخ معاصر این مملکت پر است از آدم‌هایی که به پشتوانه فرضیات غلط، تصمیماتی خانمان‌سوز می‌گیرند. امروز هم مدیری که با صفت تملق‌گونه «مدیر بادرایت» قند توی دلش آب می‌شود و دلشاد از داشتن برنامه‌های تا خرخره کپی‌کاری شده، فکر می‌کند این قبیل شوها می‌توانند بیست سال دوام داشته باشند، یک روز با عوض کردن شبکه توسط بینندگانش سخت مجازات می‌شود. تا آن روز هم مردم مجبورند دوشنبه‌ها زودتر بخوابند و حسرت «نود» را در قلب‌شان نگه دارند تا خدایی نکرده لطمه‌ای به تاخت‌وتاز آقازاده‌ها وارد نشود.

خبر آنلاین در گزارشی اختصاصی نظر کاربران خود را درباره ماجراهای داغ تلویزیون و برنامه «90» جویا شده که در این رابطه می نویسد: بخش قابل توجهی از کاربران بر پایه خودرای بودن مدیران شبکه سه و صداوسیما نظر دادند و اعتقاد داشتند که افرادی که در این سازمان در سطوح مدیریتی قرار دارند برای اعمال سلیقه خود پای مردم را به میان می‌کشند، این کاربران از این رویکرد در پیش گرفته شده به شدت انتقاد و اعلام کردند که دیگر شبکه سه را نگاه نمی‌کنند. مانند کاربری به نام آرش که در این باره نوشت: «کاملا مشخصه، صداوسیما با این کاراش میخواد به مردم بفهمونه علایق یا چیزایی که شما میخواین با خواسته ما منافات داره، به عبارت ساده تر: دقیقا بگین چی مورد علاقه شماست ما برعکسش عمل کنیم. والسلام.»

**صدا و سیما علیه دولت
روزنامه آرمان در تیتر نخست «علی‌عسگری در برابر باند سیاسی جام‌جم» نوشت: همزمان با وقوع سیل در کشور و نیاز مناطق سیل‌زده به کمک نهادهای دولتی و نظامی، جریانی در صداوسیما در اقدامی غیرحرفه‌ای به نوعی علیه دولت و نیروهای دولتی مشغولند. اگرچه پیش از این نیز این موضوع در رسانه‌ای که باید ملی باشد، دیده می‌شد اما اخیرا این روند شدت گرفته و بسیاری از برنامه‌های غیرسیاسی سیما نیز به اظهار نظر و تخریب درباره عملکرد دولت می‌پردازند. این اتفاق در حالی می‌افتد که رئیس سازمان صداوسیما نیز در قامت یک منتقد ظاهر شده و ضمن ابراز نارضایتی از تخریب دولت، در جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور با اذعان به اشتباه بودن رفتار زیر مجموعه‌اش، وعده اعمال اصلاحات در این سازمان را داده است.

مصطفی ایزدی، فعال سیاسی و کارشناس رسانه در این خصوص به «آرمان» گفت: «صداوسیما همیشه برنامه‌ها را به گونه‌ای می‌سازد که فعالیت‌های مثبت دولت نادیده گرفته و اقدامات نادرست پررنگ شود. برای مثال چند روز قبل برنامه خبری بیست و سی، در گزارش بازدید رئیس‌جمهور از مناطق سیل زده، صرفاً به نمایش تصویر آقای روحانی درون هواپیما اکتفا کرد. در حالی که بخش‌های دیگر خبری حضور رئیس‌جمهور در میان مردم را نشان می‌داد. این اقدامات در رسانه‌‌ای که ملی است برای تخریب دولت انجام می‌شود».

**رعایت اعتدال و بی‌طرفی
محمد هاشمی رئیس اسبق صداوسیما هم به «انتخاب» گفت: صداوسیما یک رسانه ملی است. حالا مدیران با هر گرایشی که در صداوسیما باشند. امام یک فرمایشی در این باره دارند که همیشه می‌تواند ملاک عمل باشد. می‌فرمودند «حالا کسانی در چارچوب نظام هستند ممکن است نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی داشته و عضو احزاب و گروه‌های مختلفی باشند این فکر و اندیشه برای خودشان محترم است، اما نباید در برنامه‌های صداوسیما نظریات و عقاید گروه‌ها و احزاب اعمال شود. آنجا باید سیاست‌های نظام باشد، متعلق به مردم است و باید سیاست‌های کل نظام مطرح باشد. آموزنده باشد و بد آموزی نداشته باشد صداوسیما یک دانشگاه عمومی و سراسری است. باید ویژگی‌های دانشگاه و اعتدال و بی‌طرفی را رعایت کند. »

**طرح اصلاح اساسنامه صداوسیما
روزنامه ابتکار دریادداشتی به قلم سیده فاطمه ذوالقدر می نویسد: مهم‏ترین موضوع چالش‏برانگیز درخصوص اداره و نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی این مطلب است که هیچ‏گاه صداوسیما در چارچوب قانونی مشخص نبوده، بر این اساس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در راستای انجام وظایف محوله در محدوده فرهنگ و هنر، ارشاد و تبلیغات، صداوسیما و ارتباطات جمعی، تلاش‏های بسیاری به منظور تدوین قوانین موردنیاز و بازنگری در برخی قوانین و مقررات زائد و دست‏وپاگیر جهت تسهیل در انجام امور مربوطه به انجام رساند که طرح اصلاح اساسنامه صداوسیما از جمله آنهاست. در این اساسنامه، یک خط‏ مشی مهم‏ برای صداوسیما تعریف شده که وحدت و انسجام ملی و حفظ فرهنگ، زبان و منزلت اقوام ایرانی، رعایت حقوق اقلیت‌های دینی، تلاش برای تامین و توسعه آزادی بیان و تضارب آراء در چارچوب قانون اساسی، آموزش و ترویج حقوق شهروندی و افزایش کمی و کیفی ضریب نفوذ رسانه ملی و جلب اعتماد و رضایت عمومی در جهت تبدیل‏شدن به رسانه مرجع و اطمینان‌بخش تامین شود.

**نظارت بر صداوسیما
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما و فعال سیاسی در گفت و گو با نامه نیوز می‌گوید: «طبق قانون اساسی صداوسیما در زمره دستورات حکومتی است که در بازنگری این قانون وابستگی این نهاد به حاکمیت بیشتر هم شد. در قانون اساسی اولیه بر اساس اصل175 قوای سه‌گانه هر کدام دو نماینده انتخاب می‌کردند و آن 6نفر شورای سرپرستی را تشکیل می‌دادند و یک نفر مدیرعامل را تعیین می‌کردند که سیاست‌گذاری‌ها با برعهده شورا و فعالیت‌های اجرایی بر عهده مدیرعامل بود. پس از بازنگری قانون اساسی، صداوسیما زیر نظر رهبری قرار گرفت که اکنون نیز به همان منوال است».وی ادامه داد: « البته نظارت بر صداوسیما در قانون فعلی منتفی نشده است؛ چنانکه اصل175 قانون اساسی قوای سه‌گانه از طریق نمایندگان خود می‌توانند بر این نهاد نظارت کنند اما مشکل این است که در مقام عمل این نظارت وجود ندارد و تشریفاتی است البته این امکان وجود دارد که با تنظیم آیین‌نامه از وضع موجود عبور کرد اما نیاز به اراده‌ای واقعی دارد»

رسانه های اصولگرا
..........................
** چرایی حمله اصلاح طلبان به صدا و سیما
تارنمای مشرق نیوز در مطلبی مدعی شد: علت ورود تئوریسین‌های اغتشاش و اصلاح‌طلبان ستادی به فرایند اتمام برنامه نود را بایستی در علایق اصلاح‌طلبانه آقای فردوسی‌پور جستجو کرد.مجری توانمندی که هرگز نتوانست علایق تند اصلاح‌طلبانه‌اش را پنهان کند و یک مجری فوتبالی محض برای مردم باقی بماند.تماشاگران نود در ماجراهایی مثل انتقاد بی‌مبنای فردوسی‌پور از شهرداری تهران در پرونده آتش‌سوزی پلاسکو و خواست تلویحی استعفای قالیباف روی آنتن برنامه نود، مصاحبه با محمدجواد ظریف و مصاحبه با آقای سیدحسن خمینی؛ به روشنی دانستند که دیگر با یک برنامه فوتبالی محض طرف نیستند.
تارنمای مشرق نیوز در مطلبی با اشاره به اظهارات «عبدالله ناصری»، فعال اصلاح‌طلب درباره ضدیت برنامه های صدا و سیما با دولت نوشت: مشکل اصلی اصلاح‌طلبان و دولت متبوع آنها؛ نه انتقادات تند و کند در برخی برنامه‌های تلویزیونی که امید بستن بیجا به برجام، گوشت 100 هزار تومانی، پراید 50 میلیونی، سفر استاندار گلستان به خارج از کشور در هنگامه سیل، حضور رئیس‌جمهور محترم در جزیره قشم هنگام وقوع سیل و مقولاتی از این دست است. دروغ و راست بودن ادعاهایی مثل بی‌مخاطب بودن صدا و سیما و اینکه مردم جایی در صدا و سیما ندارند! نیز با انتقادات پر شدت و حدت اصلاح‌طلبان از رسانه ملی بهتر فهم می‌شود.
گروه نشریات خبری
پژوهشم**9344**1732

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رسانه هاي داخلي برنامه 90 صدا و سيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما امروز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس سند تحول رسانه ملی امسال تنوع قابل توجهی در هر دو حوزه برنامه‌ها و میهمانان دعوت شده به برنامه‌ها داشتیم.

وی افزود: همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز هم به این تنوع کمک کرد و در کنار برنامه‌های رایج نمایشی و سرگرمی، برنامه‌های استعداد یابی شعر، مسابقات و پویش‌های جدید قرآنی، برنامه‌هایی با محوریت و حضور نخبگان ادبی و فرهنگی، برنامه‌های متمرکز بر تنوع اقوام ایرانی و ... تهیه و پخش شد.

جبلی به تنوع میهمانان برنامه‌های ویژه تحویل سال نو امسال و سایر برنامه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در این برنامه‌ها طیف متنوعی از شعرا، ادبا و فرهیختگان، نویسندگان، نخبگان علمی، قهرمانان ملی، خانواده‌های شهدا و گروه‌های سرود مردمی و نمایندگان اقوام مختلف ایرانی علاوه بر چهره‌های مردمی، هنری، رسانه‌ای و ورزشی حضور داشتند.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به سوالی در باره ادعا‌های مربوط به مبالغ پرداختی به چهره‌ها گفت: تولید برنامه‌ها اعم از سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و ویژه برنامه‌های مناسبتی و ... عموما بر اساس قرارداد کلی و توافق با حامیان مالی و تهیه کننده‌ها انجام می‌شود.

جبلی تاکید کرد: ریز قرارداد‌های حامیان و تهیه کننده‌ها با میهمانان یا کارشناسان یا بازیگران، الزاما با هماهنگی و اطلاع شبکه‌ی طرف قرارداد نیست و این امری رایج در تولید بر اساس قرارداد‌های موسوم به گلوبال است.

وی در عین حال افزود: اگرچه صدا و سیما هم با پرداخت‌های غیر معقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست، اما این رویه‌ای است که از دوره‌های قبل وجود داشته و به تدریج در حال اصلاح است.

جبلی همچنین در پاسخ به سوالی در باره برنامه‌های رسانه ملی برای تحقق شعار سال گفت: به محض اعلام شعار سال جدید جلسات مفصلی در مرکز طرح و برنامه و شورای معاونان سازمان با هدف بررسی این موضوع و طراحی و برنامه ریزی محتوایی برای تحقق شعار سال برگزار و مقرر شد حداکثر تا هفته آینده مصادیق مشارکت مردمی در جهش تولید احصا شود و مطالبه و پیگیری اجرای اسناد بالا دستی و قوانین بر زمین مانده که در راستای تقویت مشارکت مردم و بخش خصوصی در تولید وضع شده در دستور کار قرار گیرد.

رئیس رسانه ملی خبر داد: طرح پیشنهادی اولیه به تفکیک راهبرد‌های شعار سال، برنامه‌ها و اهداف تهیه و در شورای معاونان سازمان به تصویب رسیده است.

وی افزود: مقرر شد حداکثر تا هفته آینده طرح تفصیلی همراه با جدول زمان بندی و تعهدات برنامه سازی حوزه‌های مختلف اماده و ابلاغ شود.

وی همچنین تاکید کرد رسانه ملی خود نیز مخاطب جدی شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم است و در سال جدید برنامه ریزی عملیاتی برای تقویت دسترسی تولیدات مردمی به آنتن رسانه ملی با هدف جهش تولیدات صدا و سیما انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخواست‌های شاعران از جبلی؛ شعر طنز به تلویزیون می‌آید؟
  • رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزون ۸ در صد افزایش یافت
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما
  • نوروز و رمضان ۱۴۰۳ با رسانه ملی
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما