Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اهل کره جنوبی تاتنهام کمک مهمی به حادثه دیدگان کشورش کرد.

طرفداری- اخیرا در شمال شرقی کره جنوبی و در نزدیکی مرز کره شمالی، آتش‌سوزی بزرگی رخ داد و مقامات کره جنوبی، از این حادثه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آتش‌سوزی‌های تاریخ کشور خود نام بردند. در این حادثه، دو نفر کشته و صدها نفر بی‌خانمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل بین الملل، سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام که حالا یکی از نمادهای کشور کره جنوبی به شمار می‌رود، در اقدامی انسان دوستانه به حادثه دیدگان آتش‌سوزی کشورش مبلغ صد هزار پوند کمک کرد. سون در این خصوص گفت:

این مبلغ در مقایسه با زندگی قربانیان و حادثه دیدگان هیچ است. اگرچه من در خارج از کره جنوبی زندگی می‌کنم اما می‌دانم در کشورم چه اتفاقاتی می‌افتد. وقتی یک فاجعه در کره جنوبی رخ دهد، خودم را ملزم می‌دانم تا برای کشورم کاری انجام دهم. معتقدم که پول مهم نیست بلکه مهم‌ترین چیز، انجام دادن کاری برای حادثه دیدگان است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید