Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - رئيس سازمان جهاد کشاورزي قزوين گفت: با بهره برداري از بزرگترين واحد توليد آبزيان زينتي کشور در شهر صنعتي ليا، بزودي 30 ميليون قطعه به ظرفيت توليد اين نوع محصولات در استان افزوده مي شود.

به گزارش ايرنا، فاطمه خمسه روز دوشنبه در بازديد از بزرگترين واحد در دست ساخت توليد ماهيان زينتي کشور در شهر صنعتي ليا که به همراه منوچهر حبيبي معاون برنامه ريزي اقتصادي استانداري قزوين انجام شد،افزود: استان قزوين ظرفيت هاي زيادي در توليد آبزيان بويژه ماهيان زينتي دارد که بايد از آنها براي رونق توليد و اشتغال به خوبي بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه بزرگترين واحد توليد ماهيان زينتي در ايران و منطقه در شهرک صنعتي ليا قزوين درحال احداث است،اظهار داشت: اين واحد توليدي در زميني به مساحت 30 هزار متر مربع با سرمايه گذاري 450 ميليارد ريال توسط بخش خصوصي در حال اجرا است.
خمسه ياد آور شد: با بهره برداري از اين واحد توليدي زمينه اشتغال 280 نفر به صورت مستقيم در منطقه فراهم خواهد شد.
وي افزود: با بهره برداري از اين واحد توليدي امکان صادرات ماهي زينتي به کشور و جهان فراهم مي شود.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي قزوين در ادامه بازديد گفت: با برنامه ريري انجام شده اين واحد توليدي قادر به تکثير و پرورش سالانه 30 ميليون قطعه ماهي زينتي خواهد بود.
خمسه اضافه کرد: همچنين در اين واحد توليدي ساخت انواع آکواريوم و تجهيزات مربوطه نيز پيش بيني شده است.
استان قزوين با توليد سالانه 27 ميليون قطعه ماهي زينتي رتبه چهارم کشور را دارد.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم