Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:45:36 GMT

سرقت مسلحانه طلافروشی در کرمان جان یک رهگذر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۲۱۴

سرقت مسلحانه طلافروشی در کرمان جان یک رهگذر را گرفت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جان‌باختن یک رهگذر در سرقت مسلحانه شب گذشته در بازار طلافروشان کرمان خبر داد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

سید‌محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به سرقت مسلحانه یک طلافروشی در بازار کرمان اظهار داشت: این حادثه شب گذشته حدود ساعت 8 شب اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این حادثه بر اثر اصابت گلوله دو نفر که هر دو مرد بودند آسیب می‌بینند گفت: یکی از این آسیب‌دیدگان صاحب مغازه و نفر دوم آسیب‌دیده یک رهگذر بوده است.

قرارگاه نوروزی پلیس در استان کرمان تشکیل شد‌بزرگ‌ترین باند جعل اسناد در کرمان منهدم شد؛ دستگیری 10 نفر از اعضای این باند‌دستگیری عاملان جنایت مسلحانه در خیابان ظفر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه صاحب مغازه در حال حاضر بستری بوده و حال عمومی وی خوب است افزود: متاسفانه نفر دوم که رهگذر بوده است بر اثر اصابت گلوله جان‌باخته است.

انتهای پیام/ح  

 

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان یزد بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهرستان یزد قرار گرفت. 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید چمران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، به ۶ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه + فیلم
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • کشف ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان