Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@15:30:46 GMT

اعلام شرایط جذب «سرباز معلم» برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۲۵۷

اعلام شرایط جذب «سرباز معلم» برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸

بر این اساس این بخشنامه داوطلبان واجد شرایط که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور باشد ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

بر اساس این بخشنامه؛ داوطلبان واجد شرایط دارای برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ۹۸ باشد، در موعد مقرر، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند؛ زمان ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم، از تاریخ ۲۷ فرودین ماه لغایت پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ است، جذب و به‌کارگیری افراد بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس (برابر طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور) انجام گیرد و ادارات کل آموزش‌وپرورش استان مکلف هستند بر اساس اعلام نیاز مناطق و اولویت‌های تخصیص نیرو مراحل جذب و به‌کارگیری سرباز معلمان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در بخش‌های دیگر این بخشنامه آمده است:

-جذب و به‌کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحد‌های آموزشی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته امکان‌پذیر است، لذا به‌کارگیری افراد مذکور در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.

- جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود و داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئون شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت، همچنین فرم پرسش‌نامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی به مسئول ثبت‌نام تحویل دهند.

- داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند و احراز این مهم بنا بر تأیید اداره کل آموزش‌وپرورش استان صورت می‌پذیرد.

-مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه ۲ سال تمام است بنابراین مشمولینی انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این رابطه از متقاضیان تعهد اخذ شود.

شایان‌ذکر است، ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش‌وپرورش هیچ‌گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند و اعزام افراد به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ اول تیر ۹۸ انجام خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرح سرباز معلم سرباز معلم استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رضا خدا، گره از کار مردم باز کنید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار اعضای شورای شهر یزد با تبریک سال جدید و تقدیر از تلاش‌های شهرداری و اعضای شورای شهر یزد اظهار کرد: اینکه مردم می‌بینند مسئولان در حال انجام کار هستند، امیدوار می‌شوند و این جای خرسندی است و تفاوت است بین مسئولی که کاری انجام نمی‌دهد و برای مردم دلسوزی ندارد با مسئولی که دغدغه خدمت دارد، اما برخی موانع باعث می‌شود نتواند کار خود را به درستی به سرانجام برساند.

وی عنوان کرد: اغلب مسئولان ما دغدغه کار و خدمت دارند بنابراین باید به آنها کمک کرد، زیرا قصد و نیت آنها کار برای اسلام و نظام اسلامی است. آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه هدف باید خدایی باشد، افزود: عده‌ای درگیر هوای نفس می‌شوند و کارشکنی می‌کنند، اما باید بدانند که این کارشکنی به ضرر اسلام و نظام و انقلاب است. نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: همه باید نیت خدمت به مردم داشته باشیم و بدانیم که هر کاری انجام دهیم، خدا شاهد آن است و خدا از نیات همه ما آگاه است. وی خطاب به اعضای شورای شهر یزد بیان کرد: برای رضای خدا کار کنید و گره از کار مردم باز کنید و برای خدمت رسانی از رحمانیت خدا الگو بگیرید و کار را برای همه انجام دهید و دستگیر همه باشید.

آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه کار برای رضای خدا سرلوحه کار همه باشد، افزود: هر کاری که برای خدا باشد، حتی اگر کوچک باشد، انسان را نجات خواهد داد. امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی انجام شده توسط مجموعه شهرداری اظهار کرد: کار و هزینه کردن در راه دین و فرهنگ از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری می‌کند. وی عنوان کرد: برای تقویت دین هر چه بیشتر برنامه ریزی و کار انجام شود، مشکلات جامعه کمتر خواهد شد، زیرا شهروند متعهد، حرکت در مسیر پیشرفت را تسهیل می‌کند. آیت‌الله ناصری همچنین بر لزوم ساخت پارک بانوان، ساماندهی ترافیک شهری، توسعه حمل و نقل عمومی، فرهنگ سازی برای عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و تک سرنشین و برنامه ریزی برای حل مشکل ترافیک شهر تاکید کرد. وی با تاکید بر اینکه کار‌های فرهنگی نباید منحصر به چند منطقه نباشد، افزود: باید در تمامی نقاط شهر کار فرهنگی و تبلیغی انجام شود. در این دیدار شهردار و هر یک از اعضای شورای شهر یزد نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در شهرداری و شورا پرداختند.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • برای رضا خدا، گره از کار مردم باز کنید
  • شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه
  • ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • ضرورت انجام جهش تولید با مشارکت مردم در دستگاه تعلیم و تربیت به صورت مصداقی
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت اعلام شد
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود