Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:41:28 GMT

بانوی سمنانی به تیم ملی بستکبال دعوت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۳۱۷

بانوی سمنانی به تیم ملی بستکبال دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی جانعلی بعد از ظهر دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی ورزش و جوانان سمنان با بیان اینکه زهرا قیس، بانوی بسکتبالیست سمنانی به اردوی تیم ملی دعوت شد، ابراز کرد: این ورزشکار به مرحله نخست اردوی تیم ملی نیز دعوت شده بود که با عملکرد درخشان خود توانست به دور دوم این اردو نیز راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مرحله از اردوهای تیم ملی بسکتبال بانوان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، ابراز کرد: خوشبختانه عملکرد خانم قیس به لحاظ فنی در لیگ و اردوها به گونه‌ای بوده که می‌توانند به فهرست بازیکنان داخل زمین تیم ملی راه یابند.

افتخار برای جامعه تنیس استان سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه طبق اعلام مربیان تیم ملی هم اکنون ۲۱ بازیکن در اردوی تیم ملی هستند، گفت: این اردو تا سی ام فروردین ماه ادامه دارد.

جانعلی در دیگر بخش سخنان خود همچنین با بیان اینکه پوریا نیکفر تنیسور استان سمنان نیز موفق به کسب مقام سوم کشور شده است، بیان کرد: این ورزشکار روز گذشته در پایان رقابت‌های تنیس آزاد آقایان کشور بر سکوی سوم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رقابت‌های آزاد کشور با حضور ۶۵ تنیسور در تهران برگزار شد که نیکفر موفق به کسب مقام سومی شد، ابراز کرد: ارسلان قمی و فرشاد رحیمی رتبه‌های اول و دوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

کد خبر 4591641

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان تیم ملی بسکتبال تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر هیأت صهیونیست به آمریکا لغو شد/ کاخ سفید ابراز ناامیدی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو سفر یک هیأت اسرائیلی به واشنگتن را پس از رای ممتنع آمریکا به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که خواستار آتش بس فوری در نوار غزه بود، لغو کرد.

دفتر نتانیاهو این موضع آمریکا را انحراف آشکار از موضع ثابت این کشور در شورای امنیت از زمان آغاز جنگ غزه عنوان کرد.

کد خبر 6062385

دیگر خبرها

  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم
  • ببینید | آرزوی بانوی شاعر هندوستانی که برآورده شد
  • فیلم/ آرزوی بانوی شاعر هندوستانی که برآورده شد
  • آرزوی بانوی شاعر هندوستانی در دیدار با رهبر انقلاب برآورده شد + فیلم
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد
  • امدادرسانی به ۲۸ حادثه در استان سمنان/ میامی رکورددار حوادث شد
  • سفر هیأت صهیونیست به آمریکا لغو شد/ کاخ سفید ابراز ناامیدی کرد
  • ابراز علاقه منتظر محمد برای بازگشت به تیم استقلال