Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:23:36 GMT

جزییات افتتاحیه چهاردهمین جشنواره رادیو تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۳۴۸

جزییات افتتاحیه چهاردهمین جشنواره رادیو تشریح شد

مسئول برگزاری افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو از اجرای برنامه هایی متنوع در این مراسم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو، «محمدجعفر محمدزاده» مسئول برگزاری افتتاحیه جشنواره رادیو گفت: مراسم افتتاحیه دوشنبه ۲ اردیبهشت از ۹ صبح در ساختمان شهدای رادیو آغاز می شود و تا چهار ساعت طول خواهد کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: رادیو رسانه شنیداری است و استودیوها خانه همیشگی خانواده رادیو بوده و هست، حتی مخاطبان هم رادیو را در فضای استودیو تصور می کنند از این رو این مراسم در استودیو شماره یک که بزرگترین استودیوی ساختمان شهدا است برگزار می شود.

 

مدیر رادیو ایران ادامه داد: از آنجایی که مهمانان زیادی در مراسم افتتاحیه حضور دارند فضایی را نیز در استودیو شماره هشت در نظر گرفته ایم تا علاقه مندان از طریق ویدئو کنفرانس به صورت همزمان مراسم را دنبال کنند.

 

محمدزاده درباره طراحی صحنه و دکور مراسم افتتاحیه گفت: در فضای استودیو دکور خاصی نخواهیم داشت یعنی ساخت و ساز چوبی و حجمی وجود ندارد و فضای استودیو و اجزای رادیویی اش مناسب ترین شکل برای دکور مراسم خواهد بود در حقیقت ما با دکوری مواجه هستیم که طراحی خاص خود را که فضای رادیو است، دارد.

 

مسئول برگزاری افتتاحیه با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای موسیقی و اجرا در مراسم طراحی شده است، درباره برنامه‌های ویژه این آیین توضیح داد: ویدئوهایی که برای پخش در این مراسم در نظر گرفته شده متنوع هستند و بخشی از آن مربوط به روند برگزاری جشنواره است. ویدئوهایی هم درباره هیئت انتخاب و داوران در حال تهیه است که متفاوت و خاص هستند و همه این ویدئوها با الهام از پیام جشنواره تولید می شوند.

 

او افزود: علاوه بر اجرای یک گروه موسیقی ایرانی، اجرای برپاخند (استند آپ کمدی) نیز در مراسم افتتاحیه داریم که فضای شادی را به مراسم منتقل خواهد کرد.

 

محمدزاده با اشاره به تجلیل از برگزیدگان اجلاس جهانی صدا در مراسم افتتاحیه بیان کرد: در بخشی از مراسم افتتاحیه دبیر جهانی صدا صحبت خواهد کرد و گزارشی از روند اجلاس ششم ارائه خواهد شد.

 

وی درباره دلیل انتخاب تهران به عنوان محل برپایی جشنواره گفت: ما خیلی درباره محل برگزاری جشنواره تامل کردیم. هرچند این جشنواره در دوره های قبل در زیباکنار برگزار شده بود اما به دلیل صرفه جویی در هزینه ها معاونت صدا تصمیم گرفت جشنواره چهاردهم در تهران و ساختمان شهدای رادیو برگزار شود.

 

محمدزاده در پایان با تاکید بر تلاش همکارانش برای برپایی مناسب و تاثیرگذار مراسم افتتاحیه گفت: تلاش ما بر این است که برنامه ها رنگ و بوی رادیویی داشته باشد و با کمک جلوه های بصری این فضا را طراحی کرده ایم و امیدواریم آرامش خوبی برای همه مهمانان فراهم و مراسم افتتاحیه با نهایت کیفیت برگزار شود.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل خسارت سیل خبرگزاری شبستان قرآن کریم کمک به سیل زدگان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران چهاردهمین جشنواره رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد

چند روز پیش بود که مهدی فضائلی عضو دفتر رهبری از تذکر به برخی مسئولان در مساله حجاب و بعد از حواشی پیش آمده بر سر برخورد‌های گشت ارشاد، خبر داد. توئیتی که با هجمه‌ها و حملات زیاد به این عضو دفتر رهبری همراه شد و حامیان گشت ارشاد و لایحه عفاف و حجاب همزمان او را در فضای رسانه‌ای و مجازی زیر بار سنگین حملات خود بردند.

روز گذشته، اما سردار جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله سپاه این تذکر را تایید کرد و گفت؛ «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی طرح نور صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.»

وی بیان کرد: «این تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است، زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.»

سرلشکر جعفری عنوان کرد: «آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند، اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.»

گفتنی است از جمله کسانی که فضائلی را به خاطر بیان تذکر رهبری به گشت ارشاد مؤاخذه کرده و بر او تاختند، حسین شریعتمداری بود.

مدیر مسئول کیهان در یادداشتی نوشته بود؛ «این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟! برادر فضائلی عزیز! بیت رهبر معظم انقلاب «سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.»

منبع: خبر آنلاین

tags # رهبر انقلاب سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما