Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@11:28:40 GMT

همایش سوارکاری افراد دارای معلولیت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۴۵۶

همایش سوارکاری افراد دارای معلولیت برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) همایش سوارکاری افراد دارای معلولیت روز جمعه ۲۳ فروردین ماه در باشگاه سوارکاری ارتش با حضور ۲۷ پاراسوارکار برگزار شد.این همایش یک روزه با همکاری فدراسیون سوارکاری و هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان تهران، به منظور آشنایی ورزشکاران با این رشته اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غزاله منتظم مسئول کمیته جانبازان و معلولین در فدراسیون سوارکاری در خصوص فعالیت این رشته در ایران گفت: سوارکاری معلولین رشته نوپایی است و ما در تلاش هستیم تا این ورزش را توسعه دهیم. امیدوارم ملی‌پوشان ما با کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بتوانند در لیست کاروان اعزامی ایران به این رقابت‌ها قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین فدراسیون سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،اولین مسابقه تیراندازی اهداف پروازی سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی هیات تیراندازی استان، واقع در سه را فردوسی باشگاه سوارکاری و تیراندازی فردوسی برگزار شد.

این مسابقه با حضور غلامحسین نقدیان رئیس هیات، سیده افسانه نادرشاهی نایب رئیس بانوان هیات استان همچنین مدیریت ، مدیر داخلی و مدیر بازرگانی باشگاه سوارکاری فردوسی و حضور جمعی از علاقمندان این رشته ورزشی برگزار شد و در پایان از نفرات برتر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی