Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:30:26 GMT

توئیت بعیدی نژاد درمورد عقب نشینی شرکت خدمات پست انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۵۵۱

توئیت بعیدی نژاد درمورد عقب نشینی شرکت خدمات پست انگلیس

لندن - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در توئیتی نوشت: شرکت خدمات پست بریتانیا در یک عقب ‌نشینی و با حذف بیانیه قبلی، اعلام کرده که در حال حاضر به دلیل مسائل اجرایی امکان صدور مراسلات به مقصد ایران را ندارد و بدنبال حل بسیار فوری مسئله می‌باشد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، 'حمید بعیدی نژاد' در این توئیت تصریح کرده است: سفارت برای حل فوری مسئله با مقامات ذی‌ربط در تماس است و هر تحولی را به اطلاع هم‌وطنان عزیز خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت پست سلطنتی انگلیس موسوم به 'رویال میل' هفته گذشته در اقدامی غیرمتعارف، بیانیه‌ای را صادر کرد که بر اساس آن مراسلات به ایران از نهم آوریل (20 فروردین) تا اطلاع ثانوی متوقف ‌شده است.
این تصمیم در نتیجه آنچه تحریم در مسیر مراسلات به ایران نامید، اتخاذ و گفته شد بسته‌هایی که هنوز به مقصد نرسیده‌اند به فرستنده ارجاع خواهند شد.
شرکت «پارسل فورس» هم که زیرمجموعه‌ای از رویال میل به شمار می‌رود، ارسال مراسلات به ایران را متوقف کرده است.
بعیدی نژاد جمعه گذشته گفته بود: پیگیری انجام ‌شده نشان داد که وزارت خارجه و شرکت پست انگلیس از بیانیه این شرکت خدمات‌رسانی شوکه شده‌اند. آنها قول داده‌اند که با جدیت بدنبال اصلاح فوری این تصمیم هستند.
وی افزود: درصورتی‌که مشکل ارسال مراسلات پستی تا اولین روز اداری هفته یعنی دوشنبه حل نشود، سفارت کشورمان در لندن تا رفع قطعی مشکل، ترتیباتی را برای دریافت نامه‌های پستی به مقصد ایران و تحویل رایگان آنها به پست ایران اعلام خواهد کرد.
دولت انگلیس در سال 2015 میلادی تمام سهام خود در رویال میل را به بخش خصوصی واگذار کرده و مسئولیتی در قبال تصمیم‌های این شرکت ندارد.
اروپام ** هـ ن ** 1071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انگليس حميد بعيدي نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار

به گزارش جماران؛ کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشت: 

در شرایطی که تنش میان ایران و اسرائیل در اوج خود قرار گرفته است، کاربران شبکه اجتماعی اکس (توئیتر سابق) به موضوع گشت ارشاد و حجاب حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

داده‌های توئیتر نشان می‌دهد که تا پیش از روز گذشته، فضای توئیتر کاملا متأثر از تنش میان ایران و اسرائیل بوده؛ اما از روز گذشته و به‌دنبال انتشار ویدئوهای رفتارهای گشت ارشاد بر سر موضوع حجاب،  به‌مرور حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و به مهم‌ترین موضوع توئیتر تبدیل شده است.

ذکر این نکته ضروری است که این نمودار فقط بر مبنای توئیت‌هاست؛ و اگر ریتوئیت‌ها نیز در نظر گرفته شوند، آنگاه مطالب مربوط به تنش میان ایران و اسرائیل بیشتر خواهد بود. با این حال از آنجایی که اقدامات سازمان‌یافته می‌تواند در تعداد توئیت یا ریتوئیت مؤثر باشد، در این مقایسه تعداد توئیت در نظر گرفته شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • امیرعبداللهیان خطاب به کامرون: پاسخ بعدی ما، فوری، قوی تر و گسترده تر خواهد بود
  • امیرعبداللهیان در گفت و گو با وزیر خارجه انگلیس: ماجراجویی اسرائیل پاسخ فوری در پی خواهد داشت
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس/ امیرعبداللهیان: پاسخ بعدی ما به رژیم اسرائیل، فوری، قوی‌تر و گسترده‌تر خواهد بود/ دیوید کامرون: ما از اسرائیل خواهیم خواست دست به اقدام نزند، چرا که نمی‌خواهیم آنچه اخیرا اتفاق افتاد، دوباره و گسترده تر انجام شود
  • امیرعبداللهیان: ماجراجویی اسرائیل پاسخ فوری در پی خواهد داشت