Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@06:20:20 GMT

بازداشت عامل تهدید به بمب‌گذاری در یک بانک

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۶۹۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت زنی خبر داد که با حضور در بانکی در چهاراه فرمانیه تهدید به بمب‌گذاری کرده بود.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت فردی که ظهر امروز در یکی از بانک‌ها تهدید به بمب‌گذاری کرده بود، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۰:۴۰ امروز به پلیس ۱۱۰ اعلام شد خانمی میانسال با حضور در بانکی در چهارراه فرمانیه در حال تهدید به بمب‌گذاری است که به سرعت چند تیم از مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران به همراه سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل حادثه و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی با یک ساک دستی وارد بانک شده، به سراغ رئیس بانک رفته و حین حضور نزد وی، بسته‌ای پیچیده شده با نوار چسب، چراغ چشمک‌زن، سیم، باطری و ریموت را از داخل ساک خارج و تهدید کرده که در صورت عدم انجام خواسته وی، اقدام به انفجار بسته می‌کند.

وی افزود: این زن از رئیس بانک تقاضای ۲۲ هزار دلار کرده بود و همراه خودش نارنجک و کلت نیز به همراه داشت.

سردار ظهیری با اشاره به حضور تیم‌های تخصصی پلیس در محل حادثه، متذکر شد: مأموران پس از انجام اقدامات اولیه، وارد بانک شدند و خانم را دعوت به آرامش کردند، سپس در فرصت مناسب و با تیزهوشی موفق به دستگیری وی شدند و بسته مذکور را از دست این زن خارج کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با دستگیری این خانم ۵۴ ساله و بررسی‌های تکمیلی مشخص شد، بسته مذکور حاوی مقداری سنگ بوده و به هیچ وجه چاشنی و مواد منفجره به همراه نداشته، همچنین مشخص شد کلت و نارنجک همراه وی نیز قلابی بوده و قابلیت شلیک و انفجار نداشته است.

وی تصریح کرد: در نهایت مأموران اقدامات تخصصی بیشتر را داخل بانک انجام داده و متهم برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ یادآور شد: متهم در تحقیقات اولیه انگیزه‌اش از انجام این کار را تهیه پول برای سفر به خارج از کشور عنوان کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک بمب گذاری بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه ایران نوشت:

یکی از موضوعاتی که در چند روز اخیر به تیتر برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شد، مسأله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بود. بویژه پس از آنکه در پی انتشار تصاویری از برخورد نیروهای پلیس امنیت اخلاقی با هنجارشکنان، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به صورت غیرمستقیم خبر داد که رهبر انقلاب دراین‌باره به برخی مسئولان تذکر دادند. این نقل قول بهانه‌ای شد تا یک جریان سیاسی خاص، رسانه‌های وابسته به خود را علیه قوای سه‌گانه و فراجا بسیج کند.

این درحالی است که رئیس‌جمهور در آخرین نشست هیأت دولت و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در اظهاراتی مشابه تأکید داشتند که برخورد با بی‌حجابی و هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته در جامعه، تصمیم مشترک قوا بوده و پلیس نیز وظایف مربوط به خود را در اجرای این تصمیم برعهده دارد، ضمن اینکه باید حقوق مردم رعایت شود.

در چنین شرایطی، یک جریان خاص سیاسی که به دنبال بازنمایی اختلاف میان قوا در موضوع حجاب است، تلاش کرد سخنان رئیس قوه قضائیه را به عنوان تقابل با رئیس‌جمهور بازنمایی کند. عجله این جریان و رسانه‌های آن در اختلاف‌افکنی به حدی بود که در تیترهای رسانه‌های خود، تحریف‌های مشخصی انجام داد. به عنوان نمونه، تاریخی را که رئیس قوه قضائیه به عنوان جلسات تصمیم‌گیری درباره موضوع حجاب بیان کرده بود، یک سال عقب برد.

به نظر می‌رسد هدف این تلاش‌های سیاسی و رسانه‌ای از القای اختلاف میان قوا، تلاش برای احیای پایگاه سیاسی و اجتماعی از دست رفته ‌این جریان باشد.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898895

دیگر خبرها

  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکوری
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • آنفلوآنزا عامل یک بیماری همه‌گیر جدید در آینده!
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • نخستین عکس از عامل تهدید سفارت ایران در پاریس