Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در این ارتباط تلفنی استاندار گزارشی از بارش سنگین 48 ساعت گذشته که در برخی نقاط استان به حدود 100 میلیمتر رسید، ارائه کرد.
محمدصادق معتمدیان گفت: خوشبختانه با اتخاذ تصمیمات و اقدامات پیشگیرانه این بارش ها بدون خسارت جانی و با حداقل خسارت مالی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان جنوبی روز دوشنبه در این گفت و گوی تلفنی با قدردانی از عنایت حجت الاسلام و المسلمین روحانی آخرین وضعیت جوی و محورهای مواصلاتی و نحوه خدمت رسانی به مردم استان را تشریح کرد.
در پایان رئیس جمهوری ضمن ابلاغ سلام به مردم شریف استان بارش های اخیر را موجب خیر و برکت بعد از خشکسالی های چندین ساله عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی از تمامی نیروهای امدادی، خدمت رسان و همچنین همراهی و همدلی بین مردم و مسئولان در ایام اخیر قدردانی و دستور استفاده از تمام ظرفیت ها و بسیج امکانات برای رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل در استان را صادر کرد.
به گزارش ایرنا بارش شدید باران از دیروز (یکشنبه) اغلب نقاط استان از جمله نواحی شرقی و جنوبی را در برگرفت و هنوز نیز ادامه دارد.
این بارش ها در برخی نقاط موجب مسدود شدن راه ها و سرریز شدن بندهای خاکی شد و خساراتی را برجا گذاشت.
همچنین برخی مناطق روستایی در محاصره سیلاب قرار گرفتند ولی اکنون شرایط با کمک نیروهای امدادی تحت کنترل است.
بارندگی های روز گذشته استان بی سابقه بوده به طوری که در برخی شهرستان ها مانند طبس، زیرکوه، درمیان و سربیشه تا 100 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.
با توجه به اخطاریه و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران کشور و پیش بینی بارندگی های سنگین و شدید در منطقه، 302 تیم امدادی و عملیاتی در استان خراسان جنوبی به حالت آماده باش کامل هستند.
رئیس جمهوری امروز (دوشنبه) در گفت و گوی تلفنی جداگانه با استانداران خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان بر بسیج و هم افزایی همه دستگاه ها و نهادها، اتخاذ تهمیدات لازم و آمادگی کامل در رویارویی با موج جدید بارندگی ها تاکید کرد.
9893*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خدمت رسانی به مردم خشکسالی سیستان و بلوچستان سیل مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها