Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشیدی، از اعزام اولین کاروان زیارتی مددجویان اهل تسنن تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه متشکل از ۲۰۰ مادر و دختر زیارت اولی به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «کامیار جمشیدی» پیش از ظهر امروز(دوشنبه، ۲۶ فروردین) به خبرنگاران گفت: اولین کاروان زیارتی مددجویان اهل تسنن استان کرمانشاه به حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه، افزود: این کاروان متشکل از ۲۰۰ مادر و دختر از عزیزان اهل تسنن است که برای اولین بار به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند.

 

وی اظهار کرد: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ضمن تقبل تمامی هزینه های سفر این مادران و دختران تحت حمایت به هر یک از آنان مبلغ ۱۰۰ هزار تومان درقالب هزینه خرید سوغات اهداء کرده است.

 

جمشیدی، ابراز کرد: بانوان مددجو در این سفر زیارتی به مدت چهار شبانه روز در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) اقامت خواهند داشت.

 

وی در پایان با اشاره به ارادت قلبی خاصی که اهل تسنن به علی ابن موسی الرضا(ع) دارند، اعلام کرد: در سه ماهه نخست امسال مقرر شده ۱۳۹۸ مددجو به سفر زیارتی مشهد الرضا (ع) اعزام شوند که در این سفرها مددجویان بیشتری از اهل تسنن استان اعزام خواهند شد.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن خسارت سیل خبرگزاری شبستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه پاسداران بارندگی و سیلاب خبرگزاری قرآن کریم زیارت اولی ها مادران و دختران کاروان زیارتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار