Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:23:15 GMT

مدارس خشتی در کشور برچیده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۸۰۲

مدارس خشتی در کشور برچیده می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت : مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های امسال سازمان نوسازی کشور شامل حذف سیستم‌های گرمایشی نفت سوز و گازسوز غیراستاندارد، صنعتی سازی مدارس با رویکرد توجه به معماری اسلامی و ایرانی، ساخت و گسترش مدارس سبز و تکمیل فضا‌های آموزشی نیمه تمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان نوسازی کشور آماده پرداخت ۵۰ درصد هزینه خرید سیستم‌های گرمایشی پیشرفته و جدید برای مدارس است و مابقی نیز باید از محل اعتبارات استان‌ها تأمین شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های امسال این سازمان علاوه بر رصد شدن دقیق جزو ملاک‌های ارزیابی عملکرد استان‌ها نیز محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: مکان یابی مناسب برای ساخت و ساز مدارس جدید با جدیت و حساسیت خاصی از سوی استان‌ها رعایت شود.

ورناصری عنوان کرد: هر استانی که بتواند این برنامه‌ها و سیاست‌ها را بهتر اجرا کند اعتبارات ملی بیشتری نیز در سال ۱۳۹۹ به آن اختصاص می‌یابد.

ورناصری گفت: مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تلاش و پیگیری لازم برای ارتقای کیفی فضا‌های آموزشی این استان را مدنظر قرار دهد.

در این آیین پیروز کرمی به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات جهان محرابی مدیرکل پیشین تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ت

توسعه و تجهیز مدارس خشت و گلی در تمامی استان ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در آئین بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند افزود: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

باوقار زعیمی عنوان کرد: سالن چندمنظوره روستای تالار شهرستان میناب نیز با زیربنای ۷۰۴ متر مربع و با هزینه ساخت ۸۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه امروز ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد اظهارکرد: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخورار می‌شوند.

باوقار زعیمی در پایان گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت