Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@01:58:48 GMT

اوضاع وخیم رقه پس از داعش به روایت پرس تی وی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۸۲۶

اوضاع وخیم رقه پس از داعش به روایت پرس تی وی

به گزارش ایکنا،به نقل از پرس تی وی، این مستند به زبان عربی و محصول سال ۲۰۱۸ است و حال و روزی که تروریست‌های داعش در طول چهار سال بر سر شهر رقه و ساکنانش آورده‌اند را به تصویر کشیده است.
«داعش: کابوس رقه» نشان می‌دهد که این شهر تقریباً به طور کامل خراب شده و سال‌ها طول خواهد کشید تا شهر به حالت اولیه خود برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مستند چهار شخصیت اصلی دارد که هر یک بخشی از وحشی‌گری‌های داعش را روایت می‌کنند که این شخصیت‌ها شامل یک شهروند سوری که داعش به بهانه‌ای دست و پایش را قطع کرده؛ زنی که به اجبار به ازدواج داعش درآمده بوده و اکنون بعد از سقوط داعش رها شده است؛ پسربچه سوری که داعش او را جذب و مغزشویی کرده و یکی از نیرو‌های داعشی که در حال حاضر در بازداشت نیرو‌های امنیتی سوریه به سر می‌برد، هستند.
مستند «داعش: کابوس رقه» در سه قسمت ۲۵ دقیقه‌ای از ۲۸ تا ۳۰ فروردین ماه ساعت ۰۵:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود و تکرار آن در چهار نوبت ۱۰:۰۰، ۱۶:۰۰، ۲۲:۰۰ و ۰۲:۰۰ روی آنتن می‌رود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است

به گزارش قدس آنلاین ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعتراف کرد: «از آغاز جنگ غزه ۳ هزار و ۲۹۴ نظامی و از آغاز حمله زمینی به این باریکه، یک هزار و ۵۸۳ نظامی دیگر زخمی شده‌اند و در حال حاضر حال ۲۴ نیروی ارتش وخیم است.»

وی افزود: «۵۱۲ افسر و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه دچار جراحات خطرناک شده‌اند. در حال حاضر نیز ۲۵۸ افسر و سرباز مشغول درمان هستند که حال ۲۴ نفر از آنها وخیم است.»

آمارهای اعلامی از سوی ارتش صهیونیستی در حالی است که معمولا این رژیم از ارائه آمار واقعی تلفات خود خودداری می‌کند.

منابع محلی فلسطین می‌گویند این آماری است که رژیم صهیونیستی رسما به آن اعتراف کرده است، اما تلفات حقیقی این رژیم در غزه به ویژه بر اساس آمارهای منتشر شده توسط بیمارستان‌های صهیونیستی بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • روایت طالبان از اتباع نیمی از اعضای داعش خوراسان
  • روایت فانتزی از جنایات استعمار