Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، صادق حقیقی پور در جمع خبرنگارن درباره آخرین وضعیت آب و فاضلاب در خوزستان اظهار داشت: از مجموع 76 شهر استان خوزستان علی رغم سیلاب  بسیار شدید و عظیمی که رخ داده، هم اکنون در هیچ کدام از شهرهای خوزستان مشکل تامین آب شرب آشامیدنی وجود  ندارد و وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی آزمایش های لازم از منظر میکرو بیولوژی، میکروبی، باکتری وهمه موارد انجام می شود  و هیچ گونه مشکلی در بحث کنترل کیفی و بهداشتی آب آشامیدنی شهرهای استان خوزستان وجود ندارد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به وضعیت فاضلاب در خوزستان، بیان کرد: در بحث فاضلاب نیز از یک ثبات نسبی در وضعیت دفع فاضلاب در شهرهای استان مواجعه هستیم بجز در شهر اهواز که مشکلاتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به مشکل  فاضلاب در شهر اهواز تصریح کرد: در شهر اهواز در چند روز گذشته  16 نقطه دچار پس زدگی شدید فاضلاب شده بود که با تلاش و همکاری پرسنل شرکت آب و فاضلاب اهواز 12 نقطه از این مناطق که دچار پس زدگی فاضلاب شده بود برطرف شد و 4 منطقه باقی مانده است که با بسیج کردن امکانات در این مناطق در تلاش هستیم مشکل پس زدگی فاضلاب در اهواز را به صورت کامل برطرف کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
  • ماموریت شهرهای هوشمند هند
  • هشدارسطح قرمز آب و فاضلاب در اثر بارندگی