Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تلاش برای استفاده از تمام ظرفیت ها جهت حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی با هدف رونق تولید در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود قائنی در گفتگو با عصرهامون، در خصوص ابلاغ تخصیص اعتبار جهت رونق تولید در استان، گفت: با توجه به ابلاغ تخصیص اعتبار از محل کمک های فنی و اعتباری یعنی بند الف تبصره 18، برای سال جاری، مقرر شده تا بانک های عامل در خصوص پذیرش اعتبارات، اسناد خزانه را بررسی و پس از انعقاد تفاهم نامه، زمینه تامین یارانه سود تسهیلات در بخش های ایجادی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در همین راستا اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری جهت حمایت و رونق تولید با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط و بانک های عامل روز گذشته در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، برگزار شد.

وی ادامه داد : بررسی و اتخاذ تصمیم در جهت اجرایی شدن ابلاغیه مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نحوه پذیرش اسناد خزانه جهت تامین یارانه سود تسهیلات طرح های ایجادی و سرمایه در گردش جهت واحدهای صنعتی استان از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

قائنی خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغیه ای که در فروردین ماه امسال از سوی وزیر صمت صادر شد، استانداران باید از کلیه ظرفیت های استان برای حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی اعم از کوچک ، متوسط و بزرگ در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استفاده کرده و از ارجاع پرونده ها به جزء موارد خاص و ویژه به ستاد ملی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در این ابلاغیه جهت تفویض اختیار کارگروه به استان، دستگاه های اجرایی عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بر اساس بازه زمانی که اعلام شده است می بایست موارد مورد نظر به جهت ارسال به ستاد ملی را جمع بندی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی