Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:10:10 GMT

ترفند قاچاق سوخت با کیسه‌های پلاستیکی لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۹۲۹

ترفند قاچاق سوخت با کیسه‌های پلاستیکی لو رفت

شیراز-ایرنا- ماموران انتظامی شهرستان نی ریز، یک قاچاقچی را که در اقدامی عجیب در حال قاچاق حدود چهار هزار هزار لیتر گازوییل داخل کیسه های پلاستیکی به شرق کشور بود دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز، دوشنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بامداد بیست و پنجم فروردین ماموران این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی قطرویه به یک کامیون اتاقدار که از شیراز به سمت شرق کشور در حرکت بود، شک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سید خالد یوسفی افزود: واحد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی نی‌ریز از پاسخ‌های راننده کامیون قانع نشد و اقدام به بازرسی اتاق کامیون کردند و با محموله‌ای عجیبی رو به رو شدند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان حجم زیادی گازوییل قاچاق را داخل کیسه‌های بزرگ پلاستیکی در قسمت مخصوص حمل بار کامیون جاسازی کرده بودند که در پی این مساله راننده دستگیر و کامیون توقیف شد.
وی اضافه کرد: مقدار گازوییل کشف شده حدود چهار هزار لیتر تخمین زده شده است.
یوسفی بیان کرد: متاسفانه کامیون یاد شده حین انتقال به مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان در گردنه لای‌رز واژگون شد و مقداری از محموله گازوییل با پاره شدن پلاستیک‌ها بر روی سطح جاده ریخت که این موضوع نیز در پرونده قاچاق سوخت درج به همراه راننده آن به مرجع قضایی ارجاع داده شده است.
شهرستان نی ریز در فاصله 192 کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.
9873 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق سوخت ني ريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق سوخت در انار

 سرهنگ صادق نیک نفس گفت: دومین محموله ۳۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در سال جدید دراین شهرستان کشف شد.
 وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"انار- یزد"یک دستگاه تریلر را جهت بررسی متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این تانکر ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تصریح کرد: در این رابطه یک متهم که قصد داشت این محموله سوخت را به استان‌های جنوبی کشور منتقل کند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم