Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:34:04 GMT

ترفند قاچاق سوخت با کیسه‌های پلاستیکی لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۰۳۰

ترفند قاچاق سوخت با کیسه‌های پلاستیکی لو رفت

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز، دوشنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بامداد بیست و پنجم فروردین ماموران این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی قطرویه به یک کامیون اتاقدار که از شیراز به سمت شرق کشور در حرکت بود، شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ سید خالد یوسفی افزود: واحد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی نی‌ریز از پاسخ‌های راننده کامیون قانع نشد و اقدام به بازرسی اتاق کامیون کردند و با محموله‌ای عجیبی رو به رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: قاچاقچیان حجم زیادی گازوییل قاچاق را داخل کیسه‌های بزرگ پلاستیکی در قسمت مخصوص حمل بار کامیون جاسازی کرده بودند که در پی این مساله راننده دستگیر و کامیون توقیف شد.
وی اضافه کرد: مقدار گازوییل کشف شده حدود چهار هزار لیتر تخمین زده شده است.
یوسفی بیان کرد: متاسفانه کامیون یاد شده حین انتقال به مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان در گردنه لای‌رز واژگون شد و مقداری از محموله گازوییل با پاره شدن پلاستیک‌ها بر روی سطح جاده ریخت که این موضوع نیز در پرونده قاچاق سوخت درج به همراه راننده آن به مرجع قضایی ارجاع داده شده است.
شهرستان نی ریز در فاصله 192 کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس آگاهی فرمانده انتظامی شهرستان فرماندهی انتظامی قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی