Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، رضا پورحسین قائم مقام معاون سیمای صداوسیما درباره انتقادات مطرح شده نسبت به حجم حضور اسپانسرها و مشارکت آن‌ها در ساخت برنامه‌های تلویزیون تأکید کرد: خود تلویزیون و اساساً سازمان صداوسیما هم از این حجم آگهی بازرگانی و مشارکت اسپانسرها در تولید برنامه‌ها راضی نیست.

پورحسین اضافه کرد: شرایط اقتصادی سازمان اینگونه اقتضا می‌کند که به این شیوه‌ها رفتار شود، ضمن اینکه شرایط اقتصادی کشور هم چندان مناسب نیست و ما هم تابع این شرایط هستیم و باید کمک کنیم تا از این شرایط عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین لاجرم صداوسیما به مشارکت و آگهی بازرگانی تن می‌دهد.

او درباره نحوه همکاری با اسپانسرها عنوان کرد: البته هرگاه سازمان با مساله قانونی و شرعی مواجه شود حتماً اقدام عاجل انجام می‌دهد. پورحسین در واکنش به اینکه برخی از نظر فقهی به قرعه‌کشی‌ها و جوایز تلویزیون ایراد وارد کرده‌اند هم گفت: متخصصان و اهل فقه باید در این زمینه اظهارنظر کنند که البته باید از مبادی رسمی کشور به دست ما برسد. با این وجود البته فعلاً قرار است که از کدهای دستوری (ستاره-مربع‌ها) استفاده نشود.

او درباره بحث مجریان ممنوع‌التصویر مثل احسان کرمی هم عنوان کرد: ماجرای ممنوع‌التصویری‌ها در تلویزیون گاهی به شرایطی بستگی دارد که اگر از ناحیه حراست و مدیریت باشد به خود افراد گفته می‌شود و نزد خودشان حتماً دلیل مشخص است و الزاماً همه موارد دلایل خیلی حادی ندارد. درباره آقای کرمی هم در جریان نیستم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ

 

سرهنگ پیمان کرمی گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی عنوان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد