Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر برومند در جلسه هم‌اندیشی دانشگاهیان در خصوص مدیریت سیل و مسئولیت اجتماعی دانشگاه که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با اشاره به جایگاه دانشگاه‌های نسل سه و دانشگاه کارآفرین گفت: اگر دانشگاه و پژوهش به درد مردم و زندگی آن‌ها نخورد، ارزشی ندارد و همه تلاش ما برای این است که مردم از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص اقدامات انجام‌شده در دانشگاه شهید چمران اهواز در پی حوادث اخیر، عنوان کرد: در وزارت علوم تلاش خواهیم کرد با دانشکده‌هایی مانند دانشکده دامپزشکی، دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم تربیتی که به‌طور مستقیم درگیر مسائل سیل هستند همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز این ظرفیت را دارد که در حوزه‌های مختلف ازجمله کشاورزی، آب و... با مسئولان استانی تعامل داشته باشد.

دکتر برومند تصریح کرد: دانشگاهیان باید احساس کنند نماینده واقعی مردم هستند و در دانشگاه شهید چمران اهواز نیز طرح‌هایی دیده شود که شاید نیازمند گروه‌های علمی و تخصصی سایر دانشگاه‌ها باشد.

گفتنی است این نشست با حضور دکتر نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و دکتر نیسی مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت، دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه سیل علوم تحقیقات و فناوری فناوری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سه شنبه بیست و هشتم فروردین طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵  در ساعت۱۶:۳۵ مبنی تصادف دو خودروی سواری تویوتا هایلوکس با پراید۱۱۱ در محور خرمشهر به اهواز ،۳۰ کیلومتری، بلافاصله سه تیم امدادی از نزدیکترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.

در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

همچنین در این حادثه یک مرد ۳۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت.

 

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌