Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و انتظامی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، ۸۵ گرم مواد مخدر شامل شیشه، تریاک، هروئین و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از توقیف ۳ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و افزود: کشف ۶ فقره سرقت اماکن، از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ محمدی افزود: در این طرح تعداد ۳۸ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که به ۲۳ صنف تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۱۴ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت شئونات اسلامی و ضوابط صنفی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری محل اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان نوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مشهدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان کاشمر به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرماندار انتظامی کاشمر افزود: مأموران انتظامی پس از بازرسی دقیق خودرو موردنظر موفق شدند ۲ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازشده بود را کشف کنند.

وی گفت: در یک عملیات مشابه دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دیگر نیز دو کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

مشهدی بیان کرد: دو دستگاه خودرو موردنظر توقیف و دو متهم نیز در این زمینه با تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6083331

دیگر خبرها

  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی
  • توقیف تریلی حامل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم شیشه و هروئین در مرز تایباد