Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: بارندگی‌ها و سیل اخیر در استان بیش از ۹۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شهری وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مصطفی صالحی ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم معارفه شهردار جدید رازمیان اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته سیل اخیر در شهرهای استان بالغ بر 90 میلیارد ریال به زیرساخت‌ها، تاسیسات، ابنیه، معابر و سازه‌های حفاظتی از رودخانه‌ها خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداران باید در راستای پیشگیری و مدیریت حوادث آتی جهت اجرای پروژه‌های پیشگیرانه، آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه را داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در ادامه بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری‌ها هم اکنون درآمدهای پایدار است و عدم توجه به این موضوع باعث کاهش کیفیت خدمات شهری شده است.

صالحی اضافه کرد: خدمات رسانی به مردم، اجرای پروژه‌ها براساس نیازهای شهروندان ،برنامه محوری در چهارچوب بودجه، پرهیز از اجرای پروژه‌های غیر ضرور و اجرای پروژه‌های ماندگار باید از اولویت‌های مدیریت شهری باشد.

وی تصریح کرد: شهر رازمیان ظرفیت و پتانسیل گردشگری بسیار بالای دارد و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری بیش از گذشته به این موضوع توجه کنند.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از زحمات زارعی شهردار اسبق رازمیان، حکم پورقاسم شهردار جدید را به وی ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله

مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: با تصویب برنامه جامع در ستاد ملی تالاب‌ها، بهبود وضعیت دریاچه نمک در دستور کار جدی قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدحسین بازگیر اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تنوع اقلیمی استان قم در مرکز کشور، تهدیدات و فرصت های زیست محیطی در این خطه وجود دارد که نیازمند توجه هرچه بیشتر است. 

وی دریاچه نمک قم را یکی از تالاب‌ها و زیستگاههای ارزشمند در مرکز کشور دانست و افزود: متأسفانه به دلیل قطع حقابه ها و خشکسالی گسترده، اکوسیستم این منطقه به شدت شکننده شده است، اما خوشبختانه در حال حاضر با تصویب برنامه جامع در ستاد ملی تالاب‌ها، بهبود وضعیت دریاچه در دستور کار جدی قرار گرفته است. 

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر همین اساس مقرر شده است پروژه‌های اولویت دار طرح جامع مدیریت دریاچه نمک در یک کارگروه تخصصی با مسئولیت استاندار قم و عضویت استانداران حوضه آبخیز و دستگاه های مسئول، در یک دوره زمانی پنج ساله به اجرا گذاشته شود.

وی همچنین معضل پسماندها به ویژه رهاسازی پسماندهای صنعتی در مراتع و اراضی و حاشیه جاده‌ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: بر اساس قانون، متولی و مسؤول مدیریت پسماندهای عادی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی و ویژه کاملا مشخص و تعیین شده است و امیدواریم به زودی با تصویب طرح جامع مدیریت پسماند در استان قم، گام‌های مثبت و مؤثری در جهت رفع این مشکل زیست محیطی برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم