Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در ماده واحده نحوه برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی 98-97 در مناطق سیل زده مصوب نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی، آمده است:

1-امتحان نهایی دانش‌آموزان دوره متوسطه ( دوره دوم متوسطه/  نیم‌سالی واحدی) و پیش‌دانشگاهی بر اساس زمان اعلامی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در خرداد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2-برای دانش آموزان مشمول امتحان نهایی، علاوه بر نوبت‌های خرداد و شهریور، یک نوبت امتحان دیگر در تیر یا مرداد برگزار شود.

3-ارزشیابی پایانی داخلی تمام پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی با تشخیص ستاد امتحانات ادارات کل آموزش و پرورش استان، ترجیحاً با تأخیر و در بازه زمانی مناسب برگزار شود.

4-در امتحانات پایانی داخلی و هماهنگ، سئوالات امتحانی صرفاً از محتوای دروس تدریس شده طراحی و ارزشیابی به عمل آید.

5-نمرات قبولی مأخوذه دانش‌آموزان این مناطق در تمامی نوبت‌های امتحانی پس از خرداد، در ستون خرداد درج و اعلام نتیجه شود.

6-امتحانات پایانی هماهنگ کشوری و استانی به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار شود.

7-شیوه‌نامه اجرایی این مصوبه، توسط وزارت آموزش و پرورش تهیه و ابلاغ خواهد شد.

 ماده واحده نحوه برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی 98-97 در مناطق سیل‌زده در نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای‌عا‌لی آموزش و پرورش در تاریخ 21 فروردین98 به تصویب رسید

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان دانش آموزان سیل وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های آموزشی در همه نقاط استان گفت: با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برقراری عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم.

محمد کرمی امروز سه شنبه در آیین ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس، هدیه شهدای دانش آموز به دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: ما به همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها گفته‌ایم به آموزش و پرورش کمک کنند چرا که آموزش و پرورش مجموعه عظیم و اثرگذار در نظام راهبردی کشور است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان دارای استعدادهای بسیار خوبی است که باید امکانات مناسب برای آن فراهم شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر ما صدها مدرسه با بهترین امکانات فراهم کنیم اما به توانمندسازی معلمان توجه نکنیم، یقیناً همچنان دچار مشکل خواهیم بود بنابراین باید توجه ویژه‌ای به معلمان صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای ما آموزش و پرورش بسیار مهم است بر همین اساس آماده همکاری در زمینه دانش افزایی معلمان هستیم.

کرمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، سال ۱۴۰۳ را مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» فرمودند؛ در واقع مردم در دوران دفاع مقدس نیز در همه شرایط در میدان حاضر بودند بنابراین مشارکت مردم بسیار مهم است.

وی افزود: سرانه‌های آموزشی در برنامه‌ریزی و غنای برنامه‌های تربیتی و آموزشی نقش اساسی دارد بنابراین باید خانواده‌ها نیز در این زمینه مشارکت کنند زیرا مردم نیز علاقمند به مشارکت در امور در قالب انجمن اولیا و مربیان هستند که مدیران باید این ظرفیت عظیم را در نظر بگیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: باران نعمت الهی است و شکرگزار آن هستیم که در این سیل اخیر هیچ تخریب کامل و خسارت جانی وجود نداشت.

وی ادامه داد: از محبت و نگاه عالمانه رهبر معظم انقلاب نسبت به سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنیم.

کرمی تاکید کرد: هرگاه اراده انسان قوی باشد یقیناً مشکلات در هم شکسته می‌شوند چرا که اعتقاد داریم با بیان مشکل، مشکلات حل نمی‌شوند و مشکلات قابل حل هستند اما باید با همه وجود تلاش کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود