Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@08:04:26 GMT

احتمال رانش زمین در منطقه الموت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۱۶۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر، احتمال رانش زمین در منطقۀ الموت افزایش یافته است. ناطقان: قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان، در منطقۀ الموت احتمال رانش زمین وجود دارد.

وی تصریح کرد: منطقۀ الموت سابقۀ رانش زمین در سال‌های گذشته در روستاهای زرآباد، ایوانک، مشکر و برخی روستاهای دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به مردم این منطقه سفارش شده است آمادگی‌های لازم برای این مشکل را داشته باشند، زیرا طی چند روز اخیر بسیاری از محورهای روستاهای این منطقه و حتی در مسیرهای اصلی آن‌ها، رانش زمین وجود داشته است.

مهدیخانی خاطرنشان کرد: اگر مردم در این رابطه چیزی احساس کردند حتماً به دستگاه‌های متولی امر اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به نوع خاک منطقۀ الموت چندین مورد رانش زمین در گذشته در این منطقه به وجود آمده است، بارندگی‌های فراوان اخیر هم مزید بر علت شده و این احتمال وجود دارد که رانش‌ها در این منطقه افزایش یابند. منبع: فارس برچسب ها: رانش زمین ، الموت ، بارندگی های اخیر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رانش زمین الموت بارندگی های اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آب سد مهاباد پس از بارندگی های اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر امور آب شهرستان مهاباد گفت: امسال354 میلیمتر بارندگی در حوزه این سد ثبت شده و با بارندگی های بهاری آب سد مهاباد افزایش یافته است.

خالد رحمانی، با بیان اینکه در حال حاضر میزان حجم آب سد مهاباد 178 میلیون مترمکعب است که در مدت مشابه پارسال 148 میلیون مترمکعب بود، افزود: ورودی آب به سد مهاباد هم اکنون30 متر مکعب برثانیه است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته در همین روز 48 متر مکعب برثانیه بود.

رحمانی اظهارکرد: خروجی آب از سد مهاباد هم 32 متر مکعب است که نظیرآن در سال گذشته یک و یک دهم متر برثانیه بود.

وی، با اشاره به رهاسازی آب از سد مهاباد هم گفت: با توجه به اینکه سد مهاباد پس از تعطیلات نوروز به حالت سرریز رسیده بود مجبور شدیم به دلیل کنترل ایمنی و پایداری سد رهاسازی را آغاز کنیم و به همین دلیل از ابتدای فروردین رهاسازی را آغازکردیم.

میزان بارندگی ثبت شده امسال درحوزه سد مهاباد 354 میلیمتر است که نظیرش در مدت مشابه پارسال 278 میلیمتر بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در این کشور قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • مرگ ۳۶ نفر در پی بارندگی شدید و وقوع رعد و برق در پاکستان
  • رانش زمین در اندونزی/ دست کم ۱۸ نفر جان باختند
  • بارندگی شدید و سیلِ روز‌های اخیر افغانستان؛ ۳۳ نفر جان باختند!
  • ۱۹ کشته بر اثر رانش زمین در اندونزی
  • بارندگی و سیلِ روزهای اخیر جان ۳۳ نفر را در افغانستان گرفت
  • افزایش آب سد مهاباد پس از بارندگی های اخیر